Israel Hayom

החורף מגיע

מלחמות הרייטינג יתחדשו אחרי החגים, וברשת 13 יצטרכו להבריק עם "הישרדות"

- Erans@israelhayo­m.co.il

טבלאות סיכומי השנה ברייטינג הביאו איתן בשורות לא טובות לרשת :13 שום נציגות בעשירייה הפותחת.

על פי הנתונים, עשר התוכניות הראשונות בטבלה הן של קשת: בראש הטבלה "ארץ נהד רת" בעונתה ה 18 עם 21.1 אחוז בממוצע, ובסוף - "עובדה", עם 17.2 אחוז. באמצע: "חתונמי", "נינג'ה", "מאסטר שף", ואפילו "הקינוח המו שלם" המשמימה. הנציגה הראשונה של רשת בטבלה היא "האח הגדול", שנמצאת במקום ה .11

רשת 13 נשענת על שלושה מותגי ריאליטי מרכזיים: "המירוץ למיליון", "האח הגדול" ו"הישרדות". העונה האחרונה של "המירוץ למי ליון" לא סיפקה את המספרים שחיכו להם, וכש נגיף הקורונה ממציא את עצמו כל פעם מחדש, הסיכוי שיצלמו עכשיו עונה חדשה הוא אפסי.

העונה שהסתיימה זה עתה של "האח הג דול" היתה הכושלת ביותר של הפורמט, אבל התוכנית עדיין לא אמרה את המילה האחרונה. ברשת יצטרכו להמציא את הפורמט מחדש, לעבוד שעות נוספות בליהוק ולרכוש מחדש את אמון הצופים.

בלוח החורף של החברה שתי תוכניות מרכזיות: "הישרדות" ו"אקס פקטור" )שתיהן בה פקת "אבוט המאירי"(. "הישרדות", שכבר הוכי חה את יכולתה לנצח את היריבים מ ,12 תחזור למסך אחרי שנה של הפסקה, לאחר שהצילומים נדחו כמה וכמה פעמים בגלל אילוצי הקורונה. עכשיו, לאחר שהסתיימו, הם כבר בשלב העריכה.

העונה החדשה צפויה להיות ארוכה במיוחד ולהשתלט על לוח השידורים של רשת. ישתתפו בה, בין היתר, ג'קי אזולאי, אודליה סויסה, אלה אייבינדר, מעיין אשכנזי, מייקל לואיס, אוהד בוזגלו, ואחרים. "זו תהיה עונה שונה מאוד מהאחרונה", אומר גורם המעורה בפרטים. בקשת, כמו בקשת, לא יוותרו בקלות, וצפויים להציב ממול תחרות קשה.

ברשת הזמינו לפני כשבועיים סקרים שבוד קים את העדפות הצופים. בסקרים נשאלו המ שתתפים במה יצפו אם "הישרדות" או "אקס פקטור" ישודרו מול "נינג'ה", "חתונמי" ו"זמר במסכה". על פי התוצאות יקבעו ברשת כיצד לשבץ את התוכניות. כך או כך, אחרי תקופת חגים משמימה על המסך, בחורף הזה הולך להיות מעניין מאוד.

 ??  ?? מדורת השבט? מעיין אשכנזי לפני "הישרדות"
מדורת השבט? מעיין אשכנזי לפני "הישרדות"
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel