Israel Hayom

פנטהאוז ביקנעם ב-5 מיליון

-

יקנעם עולה לגובה: ניתן היתר בתב נאים לבניית 2 מבני מגורים בגובה 19 קומות. אדריכל העיר מייק טסה חתם על היתר בתנאים לפרויקט המגדלים של קבוצת שובל בשכונת שער הגיא.

התב"ע שחלה על המגרש בשטח 8 דונמים מאפשרת לבנות 139 יח"ד (מגדל אחד ימנה 70 והשני .)69 אחד הבניינים מיועד כולו למכירה בשוק החופשי והשני להשכרה לתקופה של 15 שנה. 20-כ יח"ד מיועדות להשכרה מפוקחת לזכאים, בשכר דירה מופחת שיעמוד על 1,800-כ שקל לדירת 3 חדב רים 2,800-כו שקל ל-4 חדרים.

קבוצת שובל, שבבעלות היזם משה מילר, זכתה במכרז של רמ"י, שנערך בשיתוף חברת דירה להשכיר, לאחר שהציעה 33-כ מיליון שקל עבור הקב רקע. בכוונת החברה להוציא היתרי בנייה לקראת דצמבר השנה. לדברי ישי רוט, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת שובל, פנטהאוז בפרויקט יימכר החל מ-5 מיליון שקל.

קבוצת שובל הגישה לראש עיריית יקב נעם 4 חלופות אדריכליות למגדלים מוב דרנים, אלא שלראש העיר היה חשוב שהפרויקט יהווה אייקון אדריכלי שהעיר תזוהה עימו.

לדברי צחי וזאנה, אדריכל הפרויקט, מיקום המגרש על הגבעה הכי גבוהה ביקנעם חושף את הפרויקט מכל צדדיו. "הרעיון הבסיסי הוא ליצור מתח של תנועה פואטית, מעין ריקוד טנגו של המגדלים", אמר.

בפרויקט 4 טיפוסי דירות מ-3 עד 6 חדרים וכן מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים עם בריכת שחייה במרפסת. הלובי יהיה מרווח וגבוה וכל מגדל יכלול חדר כושר וחדר משחקים לילדים. לבניין לשיווק יש חניון תת-קרקעי ושאר החב ניות תהיינה עיליות. הפיתוח הסביבתי המוקפד יכלול מזרקות מים ומתקני משחק בין הבניינים.

יקנעם מאופיינת בבנייה נמוכה, למעט שכונת שער הגיא. הבניינים הגב בוהים היחידים שנבנים בימים אלה הם בני 10 קומות בפרויקט שובלים של קבוצת שובל. פרויקט זה כולל 4 מבני מגורים עם 140 יח"ד, מתוכן 53 לשוק החופשי והשאר במסגרת מחיר למשתכן.

לדברי ישי רוט, סמנכ"ל שיווק ופיב תוח עסקי בשובל, יקנעם מושכת חבב רות הייטק רבות ומחוייבת לסטנדרטים אדריכליים ובנייה איכותית. הקרבה לכב ביש 6 וצירי תחבורה ראשיים נוספים ממצבים את יקנעם כמקום אטרקטיבי. "אדריכלים ותושבים מחוץ ליקנעם יעלו לרגל לראות את היצירה המיוחדת".

 ??  ?? אייקונים אדריכליים ביקנעם
אייקונים אדריכליים ביקנעם

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel