Israel Hayom

איזה מזל טובה ספרא

תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 23.09.2021-17.09.2021

-

בתולה 23 באוגוסט - 22 בספטמבר

נסו לצמצם מחויבויות. במערכת יחסים ממושכת יהיה צורך להבהיר דברים. הקושי להתמודד עם הלחץ משפיע עליכם, או אולי הביטחון התערער? כדאי לנשום עמוק, זה יעבור. בסוף השבוע תוכלו לעשות סדר בבית, יש דברים שהזנחתם ולא רצוי להמשיך לדחות אותם. נסו לבצע את מה שתכננתם מבלי לחרוג מהתוכנית. בימים ראשון ושני, בן/בת הזוג מצפים לתשומת ליבכם, אל תבטיחו הבטחות שלא תוכלו לעמוד בהן, מפני שבני הזוג עלולים להיפגע מבלי שהתכוונתם לכך. בשלישי, רביעי וחמישי יש נטייה לאבד שליטה על האירועים - מפגש שהופך למטרד, או עניין שתצטרכו לפתור.

מאזניים 23 בספטמבר - 23 באוקטובר

היכולת להשיג עצמאות עלולה לגבות מחיר. נסו לשנות סדרי עדיפויות, בלי להיכנס למאבקי כוח. תבינו שכדאי לקבל תמיכה מאנשים הנמצאים בעמדת כוח. בשישי ושבת, העולם הרגשי שלכם ישפיע על התכנים. בניגוד לאופייכם, תחפשו על מי להוציא קיטור. אולי כדאי שתכינו את בני המשפחה לכך שאתם "על הקצה". בראשון ושני, שמרו על פתיחות לדברים שיפתיעו אתכם. תמרנו, חפשו לצאת מהשגרה ואל תתנו לרגשות האשמה מקום. עיסוק בפרטים רק יגרום לכאב ראש. שלישי, רביעי וחמישי, ימי החג וחול המועד, יהיו נחמדים לשיתופי פעולה עם בן/בת הזוג.

עקרב 24 באוקטובר - 21 בנובמבר

תקבלו פרויקט נחמד ואחרים עלולים לקנא בכם. הפרויקט זמני, מעניין ומעיד שמישהו בעבודה אוהב אתכם. זהו גם זמן טוב לפתרון בעיה בריאותית שהתעוררה לאחרונה. בשישי ושבת, היכולת האינטואיטי­בית תעזור לכם למצוא פתרונות במסגרת המשפחה. תראו את הדברים בלי קטנוניות וזה יביא להצלחה. השהות בבית תתאים עכשיו מאוד. בראשון ושני, תתקשו למצוא סבלנות למפגשי חברה. צפויות אכזבות. בשלישי, רביעי וחמישי, תתקשו להישאר במקום העבודה ותבקשו חופשה. זה הזמן לחתום על הסכמים פורמליים. זכרו, בעוד כשבוע תתחיל נסיגת מרקורי, כדאי להזדרז.

קשת 22 בנובמבר - 21 בדצמבר

עליכם לבחון מערכות יחסים בתוך המשפחה. יש אחריות שאינכם יכולים להשתחרר ממנה, אולי תפקיד שתיאלצו לקחת. כדאי לחשוב על הטווח הארוך, ניסיון העבר יעזור לכם להצליח. בשישי ושבת, מערכת תפקודית תביא לפעילות לא נוחה. כדאי לבקש עזרה כדי לא לאבד כיוון. יהיו לכם רעיונות חדשים הקשורים לעבודה. בראשון ושני תבחרו לעבוד מהבית, אולי בגלל קושי במציאות שנוצרה. המצב יעורר בכם מתח. תבחרו בתמיכת בני המשפחה כדי להרגיש טוב יותר. בשלישי, רביעי וחמישי, תיכנסו למעורבות מיותרת שאינה שלכם. אם תצליחו להימנע, תזכו בבריאות נפשית. צאו לטייל בחג.

גדי 22 בדצמבר - 20 בינואר

צפויה אחריות רחבה יותר בעבודה, תפקיד רציני. תיכנסו לתהליך למידה שיעורר רעיונות חדשים. בשישי ושבת, במפגש או בהיכרות, תבק שו להרגיש ביטחון. דלגו על הפורמליות, הדינמיקה תוביל לקרבה מיידית. בראשון ושני, שמרו על פתיחות. אתם פועלים בדרככם, עצמאית. אל תתנו לרגשות האשמה לעבוד עליכם. בשלישי, רביעי וחמישי תמצאו זמן להישאר בבית, לחגוג עם המשפחה ועם חברים שתחליטו לארח. לא מובטחת רגיעה ואולי ייחשפו דברים חדשים במסגרת המשפחה. מצאו את הדרך לעשות חשבון למסגרת ולחברים, כי תהיו זקוקים לתמיכה ולשייכות.

דלי 21 בינואר - 18 בפברואר

פרויקט מעניין יעסיק אתכם לזמן קצוב. רבים יקנאו על שאתם שז כיתם בו ועלולים להתעורר חיכוכים בעבודה. נסו לנטרל. בשישי ושבת תציגו עמדה עצמאית ותעשו דברים לפי הבנתכם. אל תקצינו, לא כל אחד ירגיש נוח לידכם, למרות שיעריכו אתכם. חשבו על כך שאולי יש כאלה שעלולים להיפגע. בראשון ושני תצמצמו את מערכת ההוצאות הדינמית על מנת להגן על מה שקשור לביטחון החומרי. תשקיעו מאמץ לקבל כספים מגורמים חד־פעמיים שחייבים לכם. בשלישי, רביעי וחמישי, תמצאו דרך לעשות דברים אחרת ולהיות פחות בעבודה. הניידות המחשבתית תביא אתכם למחוזות חדשים.

דגים 19 בפברואר - 20 במארס

עמדו על שלכם, כי אחרת, למרות האופטימיות שלכם, אתם עלולים לשלם מחיר על פשרות. נסו להתחשב בבני הזוג כדי שלא ייווצר ריחוק מוגזם, אבל זה גם לא הזמן ליצור מחויבות. שישי ושבת יהיו נעימים, אם תשמרו על גמישות בתוכניות. הכל יסתדר, גם אם לא בדיוק כמו שרציתם. בראשון ושני, האתגרים החדשים יעמידו אתכם במצבים לא מוכרים. תית כן הצעה יוצאת דופן שאינה יכולה להעניק לכם ביטחון ויציבות. דברים עלולים לצאת משליטה, אך אם תדעו זאת מראש, יהיה קל יותר להחליט. בימים שלישי, רביעי וחמישי נסו לנוח, להאט את הקצב וליהנות מימי החג.

טלה 21 במארס - 20 באפריל

תמצאו זמן לבחון את הדברים שמציקים לכם, בזמן שאתם מתמודדים לבד. זו לא תקופה למצוא פתרונות, חבל על האנרגיה. ותרו בינתיים ונסו לזרום הלאה ולשחרר. בשישי ושבת, חוויות חברתיות מגוונות יעניקו לכם תחושה שהכל פרוש לפניכם. אל תצאו לרכישות, כי אתם עלולים לאבד שליטה. בראשון ושני, התקשורת מסתובבת סביב נושאים נפשיים. תגלשו לשיחות נפש הקשורות אולי בטיפול בבן משפחה או בחבר. בשלישי, רביעי וחמישי תהיו פתוחים יותר ותמצאו דרך לפתור בעיות גם במסגרת המשפחה, עם חיוך. אלה ימים של חוויות ותדעו איך להשתלב במערכת עם אהבה.

שור 21 באפריל - 20 במאי

תגייסו את היכולת הוורבלית שלכם כדי להשפיע ולשכנע בכל מחיר. שימו לב לא להיכנס למאבקי כוח שיגזלו אנרגיה מיותרת. אנשים סביבכם ירגישו שמשהו קורה ועלולים להתרחק מכם. בשישי ושבת, חשוב לכם לשמור על סמכותכם. נסו לשכנע, אבל בדרכי נועם. בראשון ושני תהיו ספונטניים ותרגישו משוחררים ממערכות כובלות. השתדלו להיות בחברת אנשים, העיקר לא להשתעמם. בשלישי, רביעי וחמישי, היזהרו בנהיגה. אלה ימים עם לחץ תפקודי ושונים מהשגרה, בעיקר בגלל ימי החג וחול המועד שבהם אולי בחרתם לטייל. אם תבחרו לעבוד, שמרו על תכנון כדי למנוע טעויות.

תאומים 21 במאי - 21 ביוני

תתקשו ליישם החלטות ותרגישו סוג של "מריחה". יהיה עליכם למצוא פתרונות, בעיקר עם פתיחות שתאפשר התבוננות חדשה על המצב. אל תאמינו להבטחות, זכרו - "אם אין אני לי, מי לי". בשישי ושבת כושר הריכוז והיכולת לשבת במקום אחד אינם משובחים. תחפשו חוויות מנטליות בכוונה להתחדש ולצאת קצת מהשגרה. בראשון ושני תתמודדו עם אחריות חדשה שקיבלתם, גם במסגרת העבודה. תבינו שכדאי גם להתפשר בדרך ההת נהלות ולא תצטערו. בשלישי, רביעי וחמישי תצאו לטייל ולקניות. קצת בזבוזים ופינוקים לעצמכם, לבני המשפחה וגם לכמה חברים שאתם אוהבים.

סרטן 22 ביוני - 22 ביולי

תיכנסו לתקופה שבה עליכם להשלים מטלות. שימו לב לא "לתת" יותר מדי, בעיקר אם בחרתם לעזור לאנשים. יתעורר קושי לטפל באנשים, ואם אין ברירה - עשו זאת בשיקול דעת. שישי ושבת הם ימים נחמדים להיכרויות ספונטניות. תפגשו מישהו שיאתגר אתכם, גם מנטלית, בסביבה הקרובה. אולי בשכונה שבה אתם גרים. בראשון ושני, ייתכן שהגיע מכשור חדש לעבודה שיגרום לעניין ולתכנון שונה. במהלך החג, ייתכן שהתקשורת הרגשית לא תהיה פתוחה. הקשיבו לניואנסים. בשלישי, רביעי וחמישי, תשמעו על קידום בעבודה. אולי מינורי, אבל תהיה לו משמעות עבורכם. המתינו לאחרי החגים ותבינו.

אריה 23 ביולי - 22 באוגוסט

תחשבו שוב איך לשפר את ההכנסות מול ההוצאות, אבל אין לכם תמיד שליטה על כך. שימו לב, הילדים זקוקים לעצה או לתשומת לב. בשישי ושבת תשתפו פעולה באופן מלא עם תוכניות בני הזוג, אין מקום לעצמאות, בן/בת הזוג יצפו לכך. זה הזמן לוותר קצת על האגו ולהתמסר. בראשון ושני, שימו לב, פלירטוט נחמד עלול להכניס אתכם לקשר שאינו נכון לכם. עלול להיווצר פלונטר שתתקשו להתירו. אוהבים שליטה? זה לא יצלח כל כך הפעם. בשלישי, רביעי וחמישי, צפוי לחץ בעבודה. חפשו דרך לאזן בין ימי החג ופגישות עם בני המשפחה והחברים, לבין הצורך להשלים משימות דחופות.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel