Israel Hayom

בן 12 לנצח

טרגדיה בכביש 4 סמוך לגבעת שמואל: נער מר"ג נהרג מפגיעת רכב באופניו - חודש לפני בר המצווה ● אמו: "הוא לא בזבז רגע מחייו" ●

- אבי כהן וירון דורון בהכנת הידיעה השתתפה: רונית זילברשטיין

טרגדיה בערב יום הכי פורים: בן 12 נהרג מפ גיעת כלי רכב פרטי בשעה שרכב על אופניו בכביש 4 ליד מחלף גבעת שמואל.

תושב רמת גן שבעוד כחו דש היה אמור לחגוג בר מצווה, פונה במצב אנוש אל המרכז הר פואי וולפסון, אך בתום ניסיונות החייאה נאלץ הצוות המקצועי לקבוע את מותו.

פרמדיק מד"א דורד בארכה וחובש רפואת חירום במד"א רמזי אגבאריה סיפרו: "הנער רכב על האופניים, ממוגן בק סדה ומגנים. הוא שכב על הכ ביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלות קשות בכל חלקי גופו. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החו לים במצב קשה מאוד".

נהג הרכב, תושב באר יעקב בשנות ה 40 לחייו, נעצר לח קירה על ידי בוחני המשטרה של מחוז תל אביב. לפי החשד, הוא היה שיכור בעת ביצוע התאונה.

דבר מותו של הילד התקבל בהלם בעיר רמת גן. אמו סיפ רה: "הוא היה ילד שלא בזבז רגע בחייו. תמיד היה עסוק בדברים שעניינו אותו. רק עכשיו עשי נו לו בוק לבר המצווה. אני לא מאמינה".

אל הכיתה, שבה למד הילד, הגיעו אתמול בשעות הערב עם צאת יום הכיפורים ההורים והתלמידים מכיתתו לשיחה עם היועצת וגורמים פסיכולוגיי­ם. "מדובר בילד שהיה הילד הכי מוכשר וזאת לא כקלישאה", אמר אחד ההורים.

מכר של המשפחה סיפר, כי הילד נסע עם האופניים לבקר

חבר בפתח תקווה. "הוא שאל בדרך רוכבת אופניים אם הוא בכיוון הנכון. היא הסבירה לו איך לנסוע ומיד אחר כך הגיע הרכב ופגע בו. היא ראתה את זה קורה מול העיניים שלה".

אלפי פצועים בחג

במהלך החג הוזנקו חובשים של מגן דוד אדום להעניק טיפול רפואי ל 2,583 בני אדם ברחבי הארץ, מתוכם 1,838 שפונו לה משך טיפול בבתי החולים. 226 בני אדם נפגעו ונזקקו לטיפול רפואי עקב פציעה מרכיבה על אופניים, גלגיליות, קורקינטים וסקטבורדים, מהם חמישה נפצ עו באורח בינוני. 239 בני אדם טופלו לאחר שהתעלפו, התייבשו וחשו ברע, עשרות מתוכם היו מתפללים בבתי הכנסת.

הצוותים הוזעקו גם לפינוי 135 יולדות לבתי החולים, ובהן שמונה נשים אשר כרעו ללדת ויולדו על ידי החובשים והפרמ דיקים של מד"א באמבולנס בד רכן לבתי החולים באלעד, ביתר עילית, בני ברק, ברקן, ירושלים, מודיעין עילית ותל אביב.

פעוט טבע בערערה

בתוך כך, בתאונת דרכים אחרת בנתיבי איילון, רכב פגע בילד שרכב על אופניים. מצבו של הילד בינוני.

בתוך כך, ביישוב ערערה שבנגב, פעוט בן שנה וחצי טבע למוות בבור שופכין בס מוך לביתו. בני משפחתו היו הראשונים למצוא את הפעוט מחוסר הכרה בתוך בור הביוב. אחד מהם הביא את הפעוט אל מרפאה מקומית.

 ??  ?? יום קטלני. זירת תאונה באיילון
יום קטלני. זירת תאונה באיילון
 ?? צילום: מד"א ?? התאונה בנתיבי איילון
צילום: מד"א התאונה בנתיבי איילון
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel