Israel Hayom

הצהרת כוונות: מכבי ת"א גברה 1:2 על האלופה מכבי חיפה

סטיפה פריצה העניק למכבי ת"א 1:2 על מכבי חיפה וניצחון ליגה ראשון העונה ● שבע שנים אחרי תקרית ערן זהבי: אוהד פרץ למגרש במשחק בין הפועל ת"א למכבי פ"ת ,(1:1) הלם בטוויזר וניסה לתקוף את גוטליב, שהגיב והורחק ● 0:0 משמים בין סכנין לב"ש ● ותגידו שלום למוליכה: נוף

- שי ארצי, ליאב נחמני ודניאל לוי

הם דיברו דיבורים. אמרו שמ כבי ת"א אנדרדוג במשחק העו נה. אז אמרו. אמרו שלצהובים אין את הכלים לנצח את מכבי חיפה. אז אמרו. סגנית האלופה אולי הגיעה במצב לא אידיאלי לקרב מול הירוקים, אבל היא זו שהשיגה את הניצחון בקלאסיקו הישראלי, ובכך המשיכה את הספירה מאוקטובר ,2016 אז היתה הפעם האח רונה שהצהובים הפסידו בליגה למכבי חיפה 18) משחקים(.

כיאה למשחק העונה, הוא נפתח בתצוגת אבוקות של אוהדי חיפה, שלא שמחו יותר מידי לאחר טעות קשה ולא אופיינית של השוער ג'וש כהן, שסיד רה לעידן נחמיאס שער קליל והכניסה את המארחת לעניינים. ככל שחל פו הדקות במחצית הראשונה, חיפה לחצה יותר, ובסופו של דבר גם באה על שכרה אחרי מהלך קבוצתי מרשים. צ'ארון שרי העביר לדולב חזיזה, שמסר בנגיעה לסאן מנחם – שסידר .1:1

המחצית הראשונה היתה בקצב פשוט משגע. היו בה הזדמנויות טו בות לשתי הקבוצות, אבל שום דבר לא נכנס. בראנדלי קוואס, בהופעת בכורה בהרכב, הציג טכניקה אדי רה וכמעט גם בישל לפריצה, אבל כאמור, שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא שוב את הרשת.

ואז הגיעו 45 הדקות הבאות, שא ליהן עלתה מכבי ת"א נחושה הרבה יותר, אגרסיבית, שיחקה נכון דרך קוואס וקניקובסקי, וקיבלה עזרה מאופיר דוידזדה הנהדר. הלחץ הש תלם - וסטיפה פריצה גלגל בקור רוח לרשת של כהן את ה 1:2 המו צדק לצהובים.

שוב זה קורה. סיפור המשחק בין הפועל ת"א למכבי פ"ת ייזכר לא בגלל מהלך מלהיב או שער מדהים, אלא בגלל אירוע מכוער שלא מוסיף כבוד לכדורגל הישראלי ומזכיר לנו נשכחות. שבע שנים אחרי שפרץ אוהד הפועל ת"א אל כר הדשא ותקף את ערן זהבי – זה קרה שוב. אוהד, ככל הנראה של הפועל ת"א, נכנס למגרש, תקף את רז טוויזר ואת אדי גוטליב, שניסה להגן על עצמו וספג כרטיס אדום מהשופט עידן לייבה. יצוין כי הכרטיס האדום נשלף בה תאם לחוקה.

"ראיתי אוהד שפורץ למגרש, פוגע בעוצמה ברז טוויזר, ואז מנסה להיכנס באדי גוטליב, שהגיב כדי להגן על עצמו", אמר לאחר המשחק בן ביטון, "לא הגיוני להרחיק שחקן שחש מאוים פיזית. חייבים לשנות את החוקה הזאת – זו סיטואציה הזויה ששחקן לא יכול להגן על עצמו. כבר ראינו את זה בסיטואציה של ערן זהבי, למה לא תיקנו?".

עוזר המאמן סלים טועמה, הוסיף: "חבל מאוד שזה קרה, אבל אני לא חושב שצריך היה להרחיק אותו. זה

 ??  ??
 ?? צילום: אודי ציטיאט ?? אדי גוטליב מתגונן. הגיע הזמן לענישה חמורה לפורעים
צילום: אודי ציטיאט אדי גוטליב מתגונן. הגיע הזמן לענישה חמורה לפורעים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel