Israel Hayom

2,000 הזמנות בשעתיים: זינוק של 250% בביקוש לאוכל בצאת כיפור

- ערן בר־טל

חברת סיבוס דיווחה על מספר שיא של הזמנות אוכל במוצאי יום הכיפורים, שהסתכם בעלייה של 250% בהשוואה לצאת שבת, או לשעות הערב בימי חול.

עוד מדווחים בסיבוס כי הביש קוש הגדול ביותר היה לקטגוש ריית הגלידה - זינוק של 74% בהזמנות בקטגוריה זו בהשוואה ליום רגיל. קטגוריות פופולריות נוספות הן פיצריות ואוכל איטש לקי, עם גידול של 40% בהשש וואה לערב רגיל, ובמקום השליש שי - אוכל מקסיקני, עם עלייה של .13%

שיאנית ההזמנות היא תל אביב, עם 72% מסך ההזמנות. אחריה, בפער ניכר, ערי השרון השש רעננה, כפר סבא והוד רון, עם .7% את המקום השליש שי קוטפת ראשון לציון, עם .6% קרן וייזמן, סמנכ"לית השיווק של סיבוס, ציינה: "אני מאמינה שנמשיך לראות ביקושים וצבר הזמנות גדול גם בסוכות. עובש די חברות מנצלים את תקציבי הארוחות שלהם, ואנו מעמידים לרשותם מבחר נרחב של מסעש דות, מיזמים קולינריים ומגוון אופציות נוספות".

גם מנתוני חברת וולט עולה כי בשעה הראשונה אחרי הצום הוזמנו כש002 הזמנות לדקה - 1,200 הזמנות בשעה.

במנות הפופולריות שהוזמנו כיכב ההמבורגר במקום הראשון, והפיצה לא הרחק במקום השני. הצ'יפס במקום השלישי, ובמקום הרביעי, דווקא בצאת יום הכיש פורים, הפתיעה הגלידה, מוצר שעד לא מזמן כלל לא היה נחשב כזה שניתן לשלוח.

המסעדות המובילות שהזמינו מהן היו דווקא האסיאתיות. אחרי המסעדות האסיאתיות היו מסש עדות ההמבורגר והפיצה, שכאש מור היו המנות המובילות. גם ההזמנות משYellow גדלו במש ספר, בשל העובדה שהמרכולים לא נפתחו בצאת יום הכיפורים. אזור הפעילות המוביל עם צאת הכיפורים היה תל אביב, יחד עם רמת גן וגבעתיים הסמוכות. אחש ריהן ראשון לציון במקום השני, פתח תקווה שלישית והרצליה רביעית. אזור השרון, שכולל את כפר סבא, רעננה והוד השרון, סוגר את החמישייה הראשונה.

 ?? צילום: יהושע יוסף ?? שליחי "וולט"
צילום: יהושע יוסף שליחי "וולט"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel