Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

יום ראשון - 19.09.2021 גדי

אתם מעניקים אהבה למישהו קרוב אליכם שבאמת זקוק לתשומת לב ומקבלים מלוא חופניים בחזרה. התקפה קלילה של קנאה עלולה ליצור מתיחות עם אדם מסוים.

דלי

צפויים לא מעט קשיים בתקשורת. מישהו שפורץ לתוך החיים שלכם בסערה גדולה מרשים אתכם מאוד. למרות ההתלהבות הרבה - רצוי שתרסנו קצת את עצמכם.

דגים

תיתנו משקל גדול לתחושות ולרגשות שלכם בקבלת החלטות. עם כל הכבוד לרגשות, מוטב להפעיל גם היגיון וחשיבה שקולה כדי לא לחזור על טעויות העבר.

טלה

בסך הכל עוברים עליכם ימים טובים למדי, ונראה כי תחילת השבוע אינה שונה. למרות עליות ומורדות ביחסים האישיים, אתם שלמים מאוד עם כל מה שקורה לכם.

שור

חברים מציעים לכם בילוי משותף, אבל אתם מתלבטים. לפני שאתם מסכימים רק כדי לא להשבית שמחה, הזכירו לעצמכם שזה עניין של זכות בסיסית וטעם אישי.

תאומים

יום מלא בהפתעות. התפתחויות בלתי צפויות יאלצו אתכם לבחור את האפשרות המתאימה לכם ביותר. גלו איפוק, גם אם הדברים לא ממש לרוחכם.

סרטן

עדיף שתשלימו עם מה שיש, גם אם התוכניות שלכם לא מתגשמות באופן מיידי. הנטייה שלכם לפרפקציוני­זם עלולה להפוך לאובססיבית במקצת, אז שימו לב.

אריה

מצב הכוכבים השולטים מוליד היום תחושה של תסיסה פנימית. אתם מתכננים לבקר חברים או לצאת לטיול משותף וצריכים לגייס לשם כך את כל כוחות הנפש שלכם.

בתולה

יום בסימן של תנועה וניידות, וזאת בזכות שליטתו הארעית של המספר 5 בחייכם. הביאו בחשבון שאם תהיו עייפים מדי, לא תוכלו לתפקד בצורה מיטבית מחר.

מאזניים

לא פלא שאתם מבולבלים. שלא כפי ששיערתם, לתחום הרומנטי יש קצב משלו ואתם מתקשים לעמוד בו. צפויה התחלה של קשר שמקורו בנסיבות רגשיות.

עקרב

זה לא הזמן להרים ידיים. אף שאתם מרגישים חוסר אונים מסוים לנוכח התנהגותם של הסובבים אתכם, נסו להחזיק את עצמכם בפוזה המתאימה כדי לא לחשוף חולשה.

קשת

אתם נכנסים לשגרה של התייעלות, והדברים פועלים הרבה יותר טוב. ההבנה של מהו הגורם שיכול לעצור אתכם, בנסיבות מסוימות, עשויה להיות המפתח לשינוי חשוב.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel