Israel Hayom

תיאוריית הקשר

מנואל לוקאטלי הגיע ליובנטוס כדי להחזיר את הסדר למרכז השדה, שמסתמן כחוליה החלשה ● הערב, מול האקסית מילאן, כשהגברת הזקנה עם נקודה אחת בלבד מתוך תשע, הוא יהיה חייב להצדיק את הר הציפיות שהונח על כתפיו

- דור הופמן

בין שלל הבעיות שהובילו לד עיכה של יובנטוס, עד כדי איבוד התואר אחרי תשע אליפויות רצופות, בלט בתקופה האחרונה משבר הקישור. ההגנה עשתה את שלה, ההתקפה עם כריסטיאנו רונא לדו מצאה את הדרך לשער, אבל נדמה היה שבלב ליבה של הגברת הזקנה נפער בור.

רונאלדו ופאולו דיבאלה צולמו בעו דם "מלכלכים" על חבריהם הקשרים במחצית משחק מול ליון, מאוריציו סארי הודה שהם לא מבינים את חשי בות הנעת הכדור, ופירלו לא הצליח לשפר את המצב. הימים של פוגבה וידאל פירלו מרקיזיו נראו כמו היסטו ריה כשבמרכז המגרש התרוצצו ארתור מקני ראביו בנטנקור, וזה ניכר בעיקר במשחקים הגדולים ובליגת האלופות, שהסתיימה פעמיים ברציפות בשמינית הגמר. מנואל לוקאטלי, שהגיע הקיץ מססואולו, מסומן כמי שיכול להחזיר ליובה את תהילת מרכז השדה שאבדה עם הזמן. המפגש הערב מול מילאן יכול להיות התחלה טובה.

אמנם זה רק מחזור רביעי, אבל הח שיבות של המשחק סוף עונה. מעבר לעובדה שמדובר בקרב ענק שהפסד בו ישאיר את יובה במרחק 11 נקודות מהפסגה, עבור לוקאטלי זהו מפגש בין הקבוצה שבה היה לבין הקבוצה שבה תמיד רצה להיות. עשר שנים הוא בילה במילאן - החל מהקבוצות הצעירות ועד לשתי עונות בקבוצה הבוגרת - אף שלטענתו כל הזמן הזה שאף בכלל לשחק ביריבה הגדולה מטורינו. "כילד תמיד הייתי אוהד של יובנטוס", אמר השבוע בראיון ל ,"Calciomerc­ato" ובהמשך הוכיח זאת: "זה משחק קשה, אבל אנחנו יובה ואנחנו משחקים בבית שלנו. המט רה היא להקטין את הפער ולנצח". כשהוצג בקבוצה לפני כחודש, סיפר על הקשר שלו לגברת הזקנה: "כל המשפחה שלי יובה ולכן ההתרגשות גדולה. יש פה מנטליות מנצחת ואני זמין לעזור מההתחלה".

לצערו של מסימיליאנו אלגרי, זה לא קרה. לוקאטלי קיבל מנוחה אחרי הזכייה ביורו ולא עשה הכנה מלאה לעונה. בשני המשחקים הראשונים שותף כמחליף, ורק מול נאפולי )הפסד (2:1 ומול מאלמו )ניצחון (0:3 פתח בהרכב. למרות מיעוט הדקות, הרו שם שהשאיר הקשר בן ה 23 היה גדול. מול השבדים הוא דייק בכ 90 אחוזים מהמסירות, חטף, תיקל, ובעיקר גרם לבנטנקור ולראביו לשחק טוב יותר. היריבה אמנם אינה מדד, אבל היה זה אחד המשחקים הכי משכנעים של חו ליית הקישור של יובה, וכזה שלאח ריו הושווה לוקאטלי למרקיזיו. "אני לא אוהב השוואות", הגיב קשר העבר, "הוא יכתוב כאן את הסיפור שלו והוא יהיה יפה". אלסיו טקינרדי, שגם בילה הרבה זמן במרכז המגרש של יובה, אמר: "לוקטאלי יכול להיות מנהיג. הוא שחקן שלם ונותר לו להוכיח את זה במשחקים הגדולים". אז הערב, מול האקסית, לוקאטלי מקבל משחק גדול באמת, שבו ינסה להוכיח שיש ליובה קישור עם הווה ועתיד.

אתמול: האלופה אינטר הביסה את בולוניה 1:6 משערים של דז'קו )צמד(, לאוטרו, שקריניאר, בארלה ווסינו וע לתה לפסגה. גנואה - פיורנטינה .2:1

צרפת. לפי התקשורת הצרפתית, לאו מסי ירוויח 110 מיליון יורו במידה שישלים את שלוש שנות החוזה שלו ב פ.ס.ז'. הערב, מול ליון, הארגנטינאי צפוי לערוך הופעת בכורה לעיני הקהל הביתי של קבוצתו.

 ??  ?? לוקאטלי )מימין(. חי ונושם את יובנטוס מלידה
לוקאטלי )מימין(. חי ונושם את יובנטוס מלידה
 ?? צילום: אי.אף.פי ??
צילום: אי.אף.פי
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel