Israel Hayom

ליברפול בפסגה, סיטי החליקה

המייטי רדס הביסו את קריסטל פאלאס 0:3 בדרך למקום הראשון ● פפ גווארדיולה התאכזב מה 0:0 עם סאות'המפטון ● היום טוטנהאם וצ'לסי ישמרו על הסביבה בדרבי

- דניאל לוי ודור הופמן

ליברפול המשיכה בפתיחת העונה המרשימה שלה בפר מייר ליג, כאשר הביסה את קריסטל פאלאס 0:3 מול הקהל הביתי באנפי לד. למרות פתיחת משחק מגומגמת ולאחר כמה החמצות גדולות, סאדיו מאנה פרץ את המחסום, וכבש רגע לפני הירידה למחצית את שערו ה 100 במדי המייטי רדס.

במחצית השנייה האדומים קצת איב דו כיוון, וחייבים תודה גדולה לשוער אליסון בקר שהציל אותם פעם אחר פעם, כשהוא מחפה על ההגנה, שחס רה את טרנט אלכסנדר ארנולד )חולה(, אנדי רוברטסון וג'ואל מאטיפ )מנוחה(. האורחים, שלא ידעו לקחת את המת נות שקיבלו, שילמו על כך, כשמוחמד סלאח ונאבי קייטה סגרו עניין והציבו את יורגן קלופ במקום הראשון.

באמצע השבוע שעבר, מנצ'סטר סיטי הביסה במחזור הפתיחה של ליגת האלופות 3:6 את ר.ב לייפציג, ונראה שבזבזה את כל התחמושת שלה על הגרמנים. אתמול, במגרש הביתי, הק בוצה של פפ גווארדיולה קרטעה מול סאות'המפטון עם ,0:0 כשגם כניסתם של קווין דה בריינה וריאד מחרז במ חצית השנייה לא עזרה.

ארסנל, שפתחה את העונה עם שלו שה הפסדים, המשיכה להתאושש עם עוד 0:1 דחוק על ברנלי. כובש שער הניצחון עבור התותחנים, שברחו מהת חתית, הוא מרטין אודגור שנרכש הקיץ מריאל מדריד, והיווה גם בעונה שעברה את אחד מנקודות האור של הלונדונים.

שאר התוצאות: ניוקאסל - לידס ,1:1 וולבס - ברנטפורד ,2:0 נוריץ' - ווטפורד ,3:1 אסטון וילה - אברטון .0:3

לונדון ירוקה

כחלק מיוזמה חדשה, הדרבי בין טוטנהאם לצ'לסי הערב יהיה המש חק הראשון בעולם ששומר על איכות הסביבה ועל נייטרליות פליטת פחמן. לשם כך, התבקשו האוהדים להגיע לא צטדיון בתחבורה ציבורית או באופניים, לאכול מזון צמחוני ולמחזר אשפה. הפ רויקט מכונה ,"Gamezero" ומטר תו לחנך את האוהדים להיות קשובים לשינויי האקלים.

בפועל, אוהדי טוטנהאם מוטרדים יותר מעצם המפגש עם אלופת אירופה. כמה משחקני הקבוצה נפצעו בליגה האירופית, הדרום אמריקנים רק סיימו את הבידוד ולא ברור אם ישותפו, כש בנוסף - יונג מין סון בספק למפגש.

לעומת זאת, הארי קיין כשיר, אך בשמונת המשחקים האחרונים שלו מול היריבה העירונית כבש שער אחד בלבד. אצל צ'לסי, הפצוע היחיד ממשיך להיות כריסטיאן פוליסיק.

עוד היום: ווסטהאם מארחת את כרי סטיאנו רונאלדו ומנצ'סטר יונייטד וב רייטון מארחת את לסטר.

 ??  ?? גריליש מתקשה מול סאות'המפטון
גריליש מתקשה מול סאות'המפטון
 ??  ?? מאנה עם מילנר. חגיגות ה 100
מאנה עם מילנר. חגיגות ה 100

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel