Israel Hayom

התחלה חדשה

זרים מנוסים שמכירים את הליגה, ובהם כוכב על ● ישראלים שמחזירים את אמון הקהל ● ומאמן שיודע לתפקד בלחץ של המערכת ● הפועל ת"א למדה משגיאות העבר ופותחת את העונה מוכנה מאי פעם במטרה לחזור לצמרת

- אבי סגל ויעקב מאיר

רבע גמר גביע ווינר סידר לנו הערב משחק יוקרתי בין הפועל חולון להפועל ת"א. מעבר ליריבות המוכרת, העונה המפגש הזה עשוי להיות מפגש צמרת. אם אצל חולון זה הפך להרגל בשנים האחרונות, עבור האדומים זה יהיה שינוי גדול מאוד.

החלק האחרון בפאזל המסקרן שנב נה בדרייב אין הוא הסנטר דיוואן הר ננדז, שחתם רק ביום שישי. הפועל ת"א נראית מוכנה לפתיחת הליגה בעוד שלושה שבועות, כפי שלא היתה כמה שנים טובות.

זה קיץ שונה, שעשוי להביא לעונה שונה. אנחנו זוכרים את השנים האח רונות שבהן ההתארגנות של האדומים היתה לקויה וכל קשר בין הסגל שהתחיל את העונה לזה שסיים אותה היה מקרי בהחלט. הפעם היה קיץ שקט וענייני, עם שני זרים שהיו חתומים עוד לפני שהעונה הקודמת הסתיימה ומלאכת הר כבה יעילה ומדויקת של הסגל. בשורה התחתונה, מישהו למד משגיאות העבר.

בניגוד לשנים קודמות שבהן הפועל היתה רכבת של חילופי שחקנים, בעיקר זרים, הפעם אפשר להגיד שלפחות רוב מכריע של הסגל גם יסיים את העונה אם לא יהיו פציעות או תקלות בלתי צפויות. זה קורה אף שהשחקן הכי טוב שלה בעונה שעברה, ים מדר, עזב לפ רטיזן בלגרד. עם הגעתו של הרננדז הפועל תעמיד הרכב מאוזן, עם לא מעט כישרון עמוק, זרים שמכירים את הלי גה וניסיון רב, אבל גם עם תשומת לב לקידום צעירים )למשל, לוטן אמסלם(.

יש גם הימור מסוים כאשר כולם מודעים לבעיית הפציעות של ג'ייקובן בראון. אם הוא בריא, יש להפועל שחקן על בליגה שלנו שגם יוביל וינהיג, ונראה כי סי פור בראון יהיה נקודת המפתח לעונה כולה. אם הכל ילך כשורה, אפשר לומר שזו הפועל ת"א הכי טובה של השנים האחרונות ואת מאב קי ההישארות מהעונה שעב רה היא תחליף במאבקי צמרת.

נדמה שלנוכחות של דני פר

נקו יש חלק לא מבוטל בהתנהלות הזו. יש לאמן ויש לאמן בהפועל ת"א, ופרנ קו, שמתחיל עונה רביעית )שתי קד נציות(, יודע להתנהל בממלכה האדומה. העבודה הנכונה הת חילה בהסתכלות העתידית. התרומה והקליטה של ג'יי.פי טוקוטו הביאו להחתמתו עוד בעונה שעברה. ג'יימס יאנג, סקורר על, אמנם נפצע ולא שיחק בחלק האחרון של בעו נה שעברה, אבל כבר אז דאגו לשריין אותו לעונה הזו. בר טימור, שנחשב ל"חצי שחקן בית", יחל עונה שנייה בקדנציה שנייה ומונה לק

פטן הקיץ. גם יונתן שולדבראנד חזר למועדון אחרי ששיחק בו בעבר. לצ עדים כאלה יש משמעות גדולה אצל האוהדים. עידן זלמנסון, מטובי שחק ני הפנים הישראלים, גם נחשב לחיזוק חשוב. רז אדם שנשאר וגיל בני שהגיע, יספקו את האגרסיביות ההגנתית ויש לימו את הגיוון הרב בסגל.

החתיכה החסרה

כפי שפורסם לראשונה באתר "ישראל היום", הסנ טר דיוואן הרננדז יחזק את הקו הקדמי של האדומים. הרננדז ‪2.11 ,24)‬ ,('מ בוגר מכללת מיאמי שנב חר בדראפט 2019 במקום ה 59 על ידי טורונטו ראפטורס ואף שיחק בעונת 2019/20 ארבעה משחקים באן. בי.אי. בשנתיים האחרונות הרשים בק בוצות הפיתוח של טורונטו ויוסטון רו קטס עם 10.5 ו 6 ריבאונדים בממוצע. מאמן הקבוצה דני פרנקו אמר: "יש בדיוואן תכונות שיכולות לעזור לנו כקבוצה, ואני מקווה ומאמין שהוא יש תלב במהרה עם הסגל שרץ יחד כבר כחודש באימונים ובמשחקי ההכנה לק ראת פתיחת הליגה".

 ?? צילום: דני מרון ?? ג'ייקובן בראון. הבריאות שלו היא המפתח לעונה כולה
צילום: דני מרון ג'ייקובן בראון. הבריאות שלו היא המפתח לעונה כולה
 ?? צילום: ?? הרננדז GettyImage­s
צילום: הרננדז GettyImage­s
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel