Israel Hayom

סערה בארה"ב: בלוגרית פופולרית נעדרת; החשד - ארוסה רצח אותה

- אסף גולן וארז לין

בריאן לאונדרי, בן ,23 וארוסתו גבי פטיטו, בת ,22 יצאו לטיול ארוך ברחבי ארה"ב, אך רק אחד מבני הזוג חזר מהטיול. הוריה של פטיטו הכריזו עליה כנעדרת בשבוע שעבר, וכעת המשטרה חושדת בלאונדרי, ששתק בחקירתו ואחר כך נעלם מביתו וטרם חזר.

בני הזוג טיילו בדרום־מערב ארה"ב, והעלו לרשתות החברתיות תמונות וסרטונים שלהם מצהירים על אהבתם. אך על פי מידע שנחשף בכלי התקשורת, פטיטו ולאונדרי רבו לפני כמה שבועות, והמשטרה הגיעה למקום והפרידה ביניהם.

בסרטון שפורסם נראית פטיטו מכה את לאונדרי, ואילו הוא אוחז בפניה באלימות. נוסף על כך, בווידאו נראה הרכב של בני הזוג דוהר במהירות מטורפת ואז מתנגש במדרכה, בעיר התיירות מואב. האידיליה שהשניים שידרו ברשתות החברתיות היתה רחוקה מהמציאות. פטיטו התנצלה בפני השוטרים, ואמרה: "רק קצת רבנו בגלל בעיות אישיות שלנו". בסרטון היא סיפרה: "אני סובלת מהפרעה טורדנית כפייתית, ויש ימים שזה הופך אותי למרושעת כלפי בן זוגי. זה מתסכל אותי, והתנצלתי בפניו. אני לא הולכת להתלונן נגדו, הוא הארוס שלי ואני אוהבת אותו". לאחר המריבה, החליטו השוטרים כי הזוג יישן בנפרד באותו הלילה. גבי נותרה לישון ברכב, ובריאן ישן במלון דרכים.

זו הפעם האחרונה שבה הצעירה נצפתה בחיים, והיעדרותו של לאונדרי מביתו הביאה את המשטרה לחשוד כי הוא עומד מאחורי היעלמותה. מאות מתנדבים ו־05 סוכנים של הבולשת הפדרלית משתתפים בחיפושים אחרי בני הזוג, והמונים התגייסו ברשתות החברתיות כדי לעורר מודעות להיעלמותה של פטיטו.

החיפושים מתנהלים בפארק הענק קרלטון שבמדינת פלורידה באמצעות כלבי גישוש, מזל"טים ומתנדבים רבים, שסורקים את כל השבילים בשמורת הענק וכן את חופי הים באזור. חיפושים נוספים נעשים גם בפארק טטון, שבו נראו בני הזוג בפעם האחרונה יחד.

 ?? צילום: רויטרס ?? פטיטו הנעדרת ובן זוגה החשוד לאונדרי
צילום: רויטרס פטיטו הנעדרת ובן זוגה החשוד לאונדרי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel