Israel Hayom

כולם מרוצים, כמעט

בית"ר ירושלים, עם הרבה מאוד מזל, סחטה 1:1 מנתניה בטדי ● הפועל חיפה עם 7 מ 9 אחרי 0:1 דרמטי על ק"ש ● הפועל ירושלים 0:0) עם חדרה( עדיין ללא שער בליגת העל

- שי ארצי וליאב נחמני

טיפת מזל. לפעמים צריך מזל בחיים. בית"ר ירושלים סיפקה הופעה חלשה נגד מכבי נתניה, אולי האופוריה של הדרבי עוד ישבה בראש של חלק משחקניו של ארווין קומאן. אלא שאלילת המזל טיילה את מול בטדי, אחרת אי אפשר להסביר את ה 1:1 עם היהלומים.

במחצית הראשונה נתניה טיילה על המגרש, תקתקה את הכדור מצד לצד, לחצה גבוה, ומלבד השער של עומט רי גנדלמן - היא היתה יכולה להבט קיע בקלות עוד שניים ולסגור עניין. בית"ר נראתה אומללה בט54 הדקות הללו. הצהוביםטשח­ורים בקושי הצט ליחו לחבר שתי מסירות ובקושי הגיט עו לרחבה של דני עמוס, ואז, משום מקום, הירושלמים קיבלו פנדל - אבל ריצ'מונד בואצ'י נעצר את עמוס.

נתניה המשיכה להיראות נהדר בתחיט לת המחצית השנייה, אבל לא תרגמה את זה לשער נוסף - ושילמה על כך ביוקר. אחרי שעה של כדורגל, השחקנים של אטוולד נפלו מהרגליים מהמאמץ הגדול שעשו והתחילו ללכת לאחור.

בית"ר נזכרה לשחק כדורגל, אבל גם אז היא לא הצליחה לייצר איומים ממשיים. בהזדמנות היחידה הטובה שהיתה לה במחצית השנייה, בואצ'י כיפר על הפנדל והשווה את התוצאה. נתניה עדיין ללא ניצחון העונה, והאוהדים שלה הגיבו בהתאם עם קריאות "תתפטר" לעבר המאמן ההולנדי.

זאת וזאתי. יש משחקים שמסמנים מגמות. כזה היה המשחק אתמול בין הפועל חיפה לעירוני ק"ש. זה הרגיש כמו 0:0 משמים, עוד אחד כזה, אבל דווקא אז, בדקה הט48, אלון תורג'מן כבש שער ניצחון והעניק שלוש נקודות יקרות לאדומים בסמי עופר.

הקבוצה של אלישע לוי כבר עם שבע נקודות מט9, ק"ש רק עם נקודה, וזו בדיוק המגמה שמסתמנת. זה מסוג הרט געים שיכולים לסמן לאן הקבוצה שלך תלך העונה. סימני הדרך של אלישע והפועל חיפה מראים צמרת, זו של עמיר

נוסבאום וק"ש בדיוק את הכיוון ההפוך.

לא מאופסת. בזמן שהפועל נוף הגליל מרשימה בפתיחת ליגת העל, העולה החדשה השנייה, הפועל ירושט לים, סופרת כבר 0:0 שני העונה ומט שחק שלישי ברציפות ללא שער זכות. הפעם זה קרה באצטדיון נתניה מול הפועל חדרה, כשהאירוע המרכזי במט פגש הזה היה הכרטיס האדום שספג בן מייזן לקראת הסיום.

 ??  ?? יאנקוביץ'. האורחים היו יכולים לסגור עניין במחצית הראשונה
יאנקוביץ'. האורחים היו יכולים לסגור עניין במחצית הראשונה
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel