Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

רביעי - 22.09.2021

גדי

הרגישות שמתעוררת בכם היום יוצרת מתח נפשי ורגשי גבוה. יש לכם לא מעט התחייבויות חברתיות, ואתם חוששים שלא תוכלו לעמוד בהן. כדאי שתתכננו תוכניות בקפידה.

דלי

החשדנות שנחתה עליכם היום מביאה עימה תחושות מוזרות. זה די מפתיע, כיוון שלאחרונה אתם עוברים תקופה חיובית במיוחד. אתם לא רואים את המצב בצלילות מספקת כדי לקבל החלטות חשובות.

דגים

צפוי יום חגיגי, מלא וגדוש בחוויות מהסוג הרומנטי. אתם מצליחים לשקם יחסים עם אדם קרוב, שלאחרונה עלו על שרטון. חברים מוכיחים שאכפת להם מכם יותר ממה שחשבתם.

טלה

אתם קצת עייפים מחיטוט פנימי. שאלות לגבי המהות הפנימית שלכם גורמות לכם לשקוע, דווקא בחג. חלקים מסוימים באישיותכם מפעילים אתכם לעיתים לעשות דברים שאינם הכרחיים.

שור

ימי החג נותנים לכם סיבה טובה לצאת מהבית ולנשום אוויר צח, כמו גם לתת לנופים ולטבע להיכנס פנימה. דרוש לכם שינוי שמאתגר אתכם וממריץ אתכם לחשיבה יצירתית.

תאומים

היום הוא יום ורוד וחגיגי. אפשרויות חדשות נפתחות בפניכם. יש לכם מבחר של הזדמנויות אמיתיות. עליכם להתמקד ולהגדיר את מה שאתם רוצים בצורה מדויקת.

סרטן

דווקא בימי החג, מצב הירח עלול להוליד קטעים של "תפסת מרובה - לא תפסת". אין טעם לתכנן יותר מדי תוכניות. מילות המפתח להיום הן "זרימה" ו"רכות".

אריה

היכולות שלכם בתחום התקשורת טובות מאשר היו אי פעם, אבל לעיתים אתם שוכחים שהעניין הזה נוטה לשבריריות מסוימת ודורש השקעה מתמדת.

בתולה

חבל שאתם מתאמצים כל כך )דווקא בחג( להשקיע בקשר עם מישהו, שבכלל לא בטוח שמעוניין בכך. אם הצד השני מגלה סימנים של חוסר ביטחון וחוסר רצון להתחייב, מצאו לכם עיסוקים אחרים.

מאזניים

אתם מעניקים יותר מדי משקל וכובד למסרים שמגיעים אליכם מאדם יוצא דופן. עליכם לקחת ברצינות הראויה רק את העובדות, ולעשות את השיקולים שלכם בעניין.

עקרב

בני משפחה דורשים את תשומת ליבכם, ונראה שעליכם להשקיע מאמצים רבים ביום החגיגי על מנת להשביע רצון. הליברליות וחוסר היכולת להציב גבולות עלולים לעלות לכם ביוקר.

קשת

בחג זה עליכם למצוא את האיזון העדין לפעולה. אדם קרוב, שאיתו אתם חולקים חוויות, מתלונן על חוסר שיתוף פעולה מצידכם לגבי נושאים יומיומיים. נסו לתקשר יותר.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel