Israel Hayom

"אין שני לו"

החלים מקורונה ● התאמן לבד במגרשים קטנים בקריות כדי לשמור על כושר ● יכול היה להרוויח יותר בחו"ל, אבל העדיף את ישראל ● בהפועל ב"ש מחכים בסבלנות שניקיטה רוקאביצה, מלך השערים בשנתיים האחרונות, ידליק את הנגב ● הערב, בגמר גביע הטוטו מול האקסית מכבי חיפה, הוא יח

- ליאב נחמני

ניקיטה רוקאביצה יפגוש הערב לראשונה את מכבי חיפה, הק בוצה שבמדיה כבש בשנתיים האחרונות לא פחות מ 45 שערים בכל המסגרות. רוב הסיכויים שהאוסטרלי בן ה 34 לא יפתח בהרכב של רוני לוי מאחר שהוא עדיין צובר כושר משחק, אבל בהפועל ב"ש, קבוצתו החדשה, משוכנעים שעשו את אחת העסקאות המשתלמות ביותר, על אף הסיכונים שהיו כרוכים בכך.

תשע דקות בלבד שיחק רוקאביצה במשחק הליגה מול בני סכנין. הערב (20:15) הוא יקבל יותר דקות, ובב"ש בטוחים: "רוקאביצה חלוץ אדיר. הוא הראה את זה באימונים עד כה. כשהוא יחזור לכושר מלא - הוא יהיה החלוץ הכי טוב בכדורגל הישראלי".

כשלוקחים את שלושת החודשים האחרונים של רוקאביצה, ההחלטה של ב"ש ללכת עליו בביטחון מלא אינה מובנת מאליה. אחרי שהוא ומכבי חיפה החליטו על פרידה, מלך שערי הליגה בשנתיים האחרונות מצא את עצמו ללא קבוצה. הצעות מהליגה השנייה בסין, מנפטצ'י באקו ומקבוצות במזרח התיכון, אולי התאימו מבחינה כלכ לית, אך פחות לאדם שנמצא בסטטוס המשפחתי של רוקאביצה.

האחרון נצפה מתאמן לבד במ

גרשים קטנים בקריות, משחק קט רגל עם חברים - סיטואציה מאוד לא שגרתית עבור מי שרק לא מזמן הניף צלחת אליפות בסמי עופר. לקראת סוף חודש אוגוסט, גם אצל רוקאביצה גבר הלחץ למצוא קבו צה. בעונה שעברה הוא סבל מפצי עה, החלים מקורונה, והתקופה ללא אימונים במסגרת קבוצתית גרמה גם לו להבין שאם לא ימצא קבוצה בהקדם - הוא עלול למצוא את עצמו בחוץ בעונת .2021/22

הפועל ב"ש עמדה מהצד וגיששה. בשלב מסוים הוגשה הצעה, הצ דדים סיכמו עקרונית, אבל חתי מה לא היתה. הבעלים אלונה ברקת לא ויתרה וניסתה שוב. היא שיפרה את ההצעה: יותר מ 250 אלף יורו לעונה בחו זה לשנתיים, כל מה שהשחקן ביקש, אבל שוב היו גישו שים מחו"ל והחוזה לא נחתם. בסי טואציה שנוצרה, ב"ש ויתרה בעבר על שחקנים, אך לא הפעם. רוני לוי הבהיר כי הוא מעוניין ברוקאביצה והשיחות חודשו, הפעם בצורה אס רטיבית יותר ומסר ברור: "זה עכשיו או לעולם לא". לרוקאביצה הועברו לו"ז, בדי קות רפואיות, צילומים וזמני חתי מה. הוא פשוט הופיע ועמד בהם. "לקחנו לעצמנו תקופה של חודשיים בידיעה שהוא לא יהיה מאה אחוז", סיפרו בבירת הנגב, "ידענו שהוא החלים מקו רונה, לא היה במסגרת וצריך זמן. יש צורך גם להתחבר עם השחקנים החדשים שנמצאים כאן, אבל לרגע לא היה לנו ספק שאם

יהיה בריא, אין שני לו בליגת העל". עד כה, בב"ש מרוצים מקצב הכני סה של האוסטרלי לכושר. כאמור, אחרי תשע דקות בסכנין, הערב יקבל יותר דווקא מול הקבוצה שבה עשה את שנותיו היפות בקריירה.

ויטור צפוי להיכלל בסגל

רוני לוי צפוי לפתוח בחלק הק דמי עם רמזי ספורי ודנילו אספ רייה, שלא פתחו במשחק האחרון בדוחא. לצידם אמור לשחק יוג'ין אנסה. הבלם מיגל ויטור, שהוחלף בשבת בעקבות מתיחה, חש בטוב ועשוי להיות בסגל. בכל מקרה אין רצון לסכנו, ואיאד אבו עביד יפתח כבלם לצידו של חאתם אלחמיד.

גם בקישור צפוי שינוי אחד, עם הצבתו של דוידה פטרוצ'י, ככל הנ ראה במקומו של רועי גורדנה.

 ??  ?? ויטור
ויטור
 ??  ??
 ?? צילומים: מאור אלקסלסי, אלן שיבר ?? רוקאביצה. קיבל 9 דקות מול סכנין
צילומים: מאור אלקסלסי, אלן שיבר רוקאביצה. קיבל 9 דקות מול סכנין

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel