Israel Hayom

מכבי חיפה יורדת מאלטמן

מגבלות רשת הביטחון מונעות בשלב זה מהירוקים להחתים את קשר הפועל ת"א לשעבר, שנחשב לשחקן חופשי ● וגם: השינויים שמתכנן בכר לקראת ב"ש הערב

- ליאב נחמני

אחרי ששמו היה על השולחן כחיזוק אפשרי לסגל של ברק בכר, בייחוד לנוכח מכת הפציעות שפוקדת את הקבוצה - מכבי חיפה יורדת מהקשר עמרי אלטמן.

הסיבה: מגבלות רשת הביטחון אינן מאפשרות החתמות נוספות במס גרת התקציב, מעבר לאלה שכבר בוצעו במהלך הקיץ. בימים האח רונים נערכו שיחות בין הצדדים, שהתנהלו ברוח חיובית. תנאיו של השחקן כבר סוכמו עק רונית, והמועדון התפנה לב דוק אם יוכל לעמוד במסגרת רשת הביטחון שלה כפופות קבוצות ליגת העל במסגרת הסכם הפיצוי עם משרד האוצר עוד מהגל הראשון של הקורונה. משהבינו בחיפה כי הדבר בלתי אפש רי, אלטמן ירד מהפרק. אם השחקן יהיה פנוי בינואר, כשכמה שחקנים ייצאו לה שאלה בקבוצות אחרות, יש סיכוי שת עלה שוב על השולחן אפשרות צירופו לאלופה. כרגע אלטמן שחקן חופשי, אך לא בטוח שכך יהיה עד ינואר, שכן מדובר בתקופה של יותר משלושה חודשים.

דוד יפתח ב 11

מאמן הירוקים ברק בכר, שחגג אתמול את יום הולדתו ה ,42 מתכנן כמה שינויים בהרכב לקראת גמר גביע הטוטו מול הפועל ב"ש הערב, זאת כדי לאפשר מנוחה לשח קנים שסובלים מעומס.

המגן השמאלי סאן מנחם יפתח על הספסל של בכר, ומי שימלא את מקומו הוא שון גולדברג. בחוליית הקישור נוטה המאמן לפתוח עם יובל אשכנ זי ומאור לוי, והשחקן השלישי צפוי להיות חוסה רודריגס או עלי מוחמד. בחלק הקדמי, עומר אצילי, שסובל כבר תקופה ארוכה מדלקת בגיד כף הרגל, יקבל מנוחה, כמוהו גם דולב חזיזה שסובל מרגישות בשרירי הבטן. החלוץ בן שהר צפוי לחזור לסגל, בעוד דין דוד יפתח בחלק הקדמי.

יותר מ 6,000 אוהדים מהמחנה הירוק כבר הבטיחו את מקומם בא צטדיון בנתניה הערב. "כל משחק על תואר הוא חשוב למועדון שלנו. אנחנו יודעים שהפועל ב"ש קבוצה מצוינת, וזה יהיה משחק מעניין", אמר בכר לקראת המפגש עם האק סית, שיהיה קרב על התואר השני של העונה. "נעשה הכל כדי לזכות בתואר נוסף עבור המועדון. נצטרך לשפר לא מעט דברים מהמשחק האחרון שבו לא היינו טובים ואכזבנו את עצמנו ואת האוהדים. הפעם נבוא דרוכים ואגר סיביים הרבה יותר".

 ?? צילומים: אלן שיבר ?? אלטמן במדי הפועל ת"א. ילבש ירוק בינואר?
צילומים: אלן שיבר אלטמן במדי הפועל ת"א. ילבש ירוק בינואר?
 ??  ?? ברק בכר
ברק בכר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel