Israel Hayom

לא קיבלת? לא שילמת!

-

רגעים אחרונים של חופש.

בלעדי: שבוע לפני שנכנס לכלא בגין עבירות מין, השחקן משה איבגי בילה את החג בבית מלון. הוא תועד יושב בבריכה בגפו והפנים שלו אומרות הכל.

ביס מהתפוח הגדול.

שי

מהעונה הנוכחית של "חתונמי" ובת

אל לוי, אחת ממשתתפות העונות הקודמות, מטיילים יחד בניו יורק. מה אומרים, רק ידידים או שיש סיכוי למשהו מעבר?

עושים חג ביחד?

עוד בענייני "חתונמי": משתתפת העונה ניצן העלתה בסטורי תמונה, שגרמה לעוקבים לחשוד מייד שמדובר בגג של מנו. ימים יגידו.

מועדים לפרידה.

מרקורי בנסיגה? אחרי ארבע שנות זוגיות,

סופיה מצ'טנר ותומר טליאס נפרדו. הם נחשבו לאחד הזוגות היציבים והפוטוגניי­ם בתעשייה, אבל לאחרונה נוצר משבר שהביא לפרידה. למרות הפרידה, לפני ימים אחדים נפגשו השניים באחד הערבים בניו יורק, לשם מצ'טנר טסה לאחרונה כדי לטפח את הקריירה הבינלאומית.

יש לנו אהבה.

לא רק פרידות: אחרי הרבה מאוד שמועות וניסיונות,

יוצאי "האח הגדול" ג'וזי זירה

וקארין עליה הכריזו במהלך החג על זוגיות באופן רשמי. הרמזים הראשונים היו בתמונות מאותו בית מלון במיאמי ונמשכו לתמונה משותפת באינסטגרם תחת הכותרת ‪."never say never"‬ מאז ההכרזה נוספו למלכת היופי בדימוס יותר מ 30 אלף עוקבים בונוס.

יופי של חופשה.

סוף שבוע עמוס סלבס במלון דן קיסריה. האורחים במלון עדכנו את המדור

שהם זיהו שם עד כה את גל גדות עם רותם סלע והמשפחות, את לירן

כוהנר עם בעלה גיא גיאור והבנות וגם את אריק זאבי.

עכשיו הזמן ללהק.

החלו הליהוקים לעונה החדשה של "המפקדת" בכאן :11 בניגוד לעונה הקודמת שבה כיכב רוב מוחלט של שחקניות, בעונה החדשה מחפשים ללהק שלושה שחקנים חדשים לתפקידים מרכזיים.

תחזרי ובמהרה!

מגישת הטלוויזיה לירון ויצמן מכריזה על הפסקה מהמסך בשל פציעה. בפוסט שהעלתה בשבת לעמוד האינסטגרם שלה שיתפה כי היא מתמודדת עם פציעה שהיא תוצאה של העבודה המאומצת שלה, ושכרגע כי היא בעצירה מעבודה. ההודעה הזאת מגיעה לאחר דיווחים על כך שוויצמן לא נכחה ברבע הגמר ובחצי הגמר של "אקס פקטור", שמצטלמת בימים אלה. בימים אלה החליפו אותה רן דנקר וגיא זו ארץ. "את הטקסט הזה, יעידו כמה מחבריי, התלבטתי אם לשחרר", היא שיתפה בלבטיה. "כתבתי ומחקתי. שכתבתי וניסחתי. ושוב התלבטתי. אבל נראה לי שאין מנוס. קדימה. אז נפלתי,

ונדמה לי שנפלתי חזק. ב 20 השנים האחרונות הדבר שכולם יודעים עלי, ושאני גם נהנית להתגאות בו תמיד, זה שאני הארד וורקרית, לא מפחדת מעבודה קשה, אפילו וורקהולית". ויצמן התייחסה להצעה שקיבלה להנחות את צילומי "אקס פקטור" לצד צילומי "האח הגדול" וכתבה: "כשהבוסים וידאו איתי מספר פעמים אם אני בטוחה שאני לוקחת על עצמי לצלם שני ריאליטי גדולים במקביל, בכלל לא היססתי והרגעתי אותם. אני?! קטן עלי. אז מה אם זה יולי-אוגוסט ויש לי בית, שתי ילדות קטנות ובעולם יש קורונה. זה הזמן שלי, זה הזמן להכות בברזל, ועוד דברים שאני רגילה במשך שנים להגיד לעצמי ולשמוע מהסביבה".

 ?? צילום: רפי דלויה ?? לירון ויצמן
צילום: רפי דלויה לירון ויצמן
 ??  ?? גל והבנות
גל והבנות
 ??  ?? איבגי
איבגי
 ??  ?? שי ובת אל
שי ובת אל

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel