Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

יום חמישי - 23.09.2021

גדי

זהו יום לא קל שבו אתם מנסים להתאקלם ולהסתגל לאירועים שקורים סביבכם במהירות מסחררת. נראה כאילו כל העולם השתגע, ולכם קשה לעקוב אחרי חוט המחשבה של אחרים.

דלי

הרקיע מוביל אתכם אל רגשות מהסוג ה"אימהי", כלומר רצון לפרוש חסות על אחרים, להעניק ולהכיל. זהו יום שבו תחושו נטייה חזקה לפעול בתחום המשפחתי.

דגים

אתם סופגים אנרגיה "מלכותית" ואסרטיבית. הדבר רומז כי צפוי לכם יום מרתק. אתם מרגישים אקטיביים ומלאי אנרגיות של עשייה. סוף סוף אתם מציבים לעצמכם יעדים חשובים.

טלה

הדיכוי של העצמיות ושל האישיות שלכם גורם לכם להרגיש די רע. קשה לכם לחמוק מהשפעה חברתית של אחרים, אך מצד שני חשוב לכם להביע את דעתכם.

שור

יום נפלא. היום תהיה לכם הזדמנות מצוינת לשלב ביזנס עם בילוי. מפגש בשעות הערב יאפשר לכם להיחשף לכמה אנשים שכבר מזמן רציתם לפגוש.

תאומים

לא כדאי לכם לשחק משחקים. לאנשים הקרובים אליכם כבר נמאס מכל ההצגות שלכם. אם אתם זקוקים לפסק זמן או לחופשה מוטב שתגידו כך. נחוץ לכם זמן ומרחב כדי להגדיר תוכניות לעתיד.

סרטן

מצבו של הרקיע יוצר מהמורות בדרך אל ההצלחה. המצב הכלכלי הבלתי יציב גורם לכם לדאגות. שינויים בתחום הקריירה צפויים להתרחש בימים הקרובים.

אריה

כושר הארגון שלכם מצליח להרשים אפילו אתכם. יום מצוין ומלא הישגים מרשימים. אתם מצליחים להתמקד. פגישת עסקים שחיכיתם לה זמן רב מצליחה מעל ומעבר למצופה.

בתולה

התיאוריות שאתם מפתחים לגבי מי שמהווה עבורכם בעיה בעבודה - אינן נכונות. אל תהיו כל כך יומרניים, וקחו בחשבון שייתכן שאתם טועים.

מאזניים

צפויות התפתחויות מפתיעות בתחום הקריירה. אתם יכולים להתבלט ולהוכיח לעולם עד כמה אתם מוכשרים. אל תתנו לרגשי אשמה לקלקל לכם את ההרגשה הטובה.

עקרב

רמת האנרגיה הרגשית שלכם בעלייה. יחד עם זאת, לעיתים קרובות אתם טועים בקריאת ה"מפה" וגורמים לערבוב של כמה אנשים מנוגדי אינטרסים להשפיע.

קשת

יום שמאופיין בעצבנות ובחוסר שקט. יש לכם הרבה רעיונות חדשים שאתם מעלים בהתלהבות רבה, אך לא רק שהם לא זוכים לתמיכה ולפרגון אלא בדיוק ההפך.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel