Israel Hayom

כתב ההגנה של רונאלד קומאן

- הפרידה מברצלונה מתקרבת דור הופמן

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן הפתיע כשהו תייצב למסיבת העיתונאים לקראת משחק הליגה הערב מול קאדיס ,23:00( ערוץ )ONE עם נאום כתוב שאורכו קצת למעלה משלוש דקות. כמי שנמצא במועדון על זמן שאול, עם שמות כאלה ואחרים שנזרקים לאוויר כמועמדים להחו ליפו, הוא הגיע טעון.

"המועדון נמצא בתהליך של בנייה, וזה אומר שאנחנו צריכים לבנות קבוצה בלי אמצעים כלכו ליים גדולים", אמר ההולנדי שלא היה מוכן לשתף פעולה עם הנוהל הרגיל של מסיבות עיתונאים וסרב לענות לשאלות. "אנחנו צריכים זמן", הוא המשיך, "הכישרונות הצעירים יכולים להפוך לכוו כבים הגדולים של העתיד, אבל אני מבקש סבלנות. בנוסף, לסיים באחד מהמקומות הגבוהים בטבלה תהיה הצלחה עבורנו בעונה הזאת".

חאמס רודריגס עובר לקטאר

אברטון נפרדה רשמית מחאמס רודריגס, שאו חרי 11 שנים באירופה (הגיע מבאנפילד הארגו נטינאית) עוזב את היבשת ועובר לשחק בגיל 30 באלוריאן הקטארית. לפני שנחת בצד הכחול של העיר ליברפול, שבו התחיל בסערה ודעך, הקשר הקולומביאנ­י שיחק במדי פורטו, מונאקו, ריאל מדריד ובאיירן מינכן, וזכה בשבע אליפויות ופו עמיים בליגת האלופות. כמו כן היה מלך השערים של הגביע העולמי בברזיל .2014וב

אנגליה. דרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ, שאותה מאמן וויין רוני, נכנסה להליך פירוק עקב חובות כבדים שמתקרבים לו5.1 מיליון ליש"ט בחודש לפי הבעלים מל מוריס. ממאזנה הורדו 12 נקודות והיא צנחה לתחתית הטבלה עם מינוס 2 נקודות.

איטליה: יובנטוס הגיעה לליגה

נאפולי תנסה להמשיך את פתיחת העונה המוו שלמת שלה, כשתפגוש הערב את סמפדוריה, שבו מחזור הקודם השיגה את ניצחונה הראשון העונה. הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי תקווה שוויקטור אוסימן וקאלידו קוליבאלי ימשיכו להציג את היכוו לת הטובה גם מול סמפה.

אתמול: בשעה טובה, אחרי חמישה מחזורים, יובנטוס רשמה ניצחון ליגה ראשון העונה, כשניו צחה בקושי את ספציה 2:3 משערים של מויזה קן, פדריקו קייזה ומתיאס דה ליכט.

הולנד. ערן זהבי (בישול) שוב הוחלף במחצית, בניצחון פ.ס.וו איינדהובן על גו אהד איגלס .1:2

 ?? צילום: אי.אף.פי ?? קומאן באימון בארסה. הפנים אומרות הכל
צילום: אי.אף.פי קומאן באימון בארסה. הפנים אומרות הכל

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel