Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

יום רביעי - 29.09.2021

גדי

צפויים פיתויים ואנרגיה הרפתקנית. הרצון שלכם לשלוט במי שנמצא לידכם מוצא את ביטויו בדרכים עקלקלות. אתם לא לוחצים אבל מפעילים מניפולציות.

דלי

יום נהדר. קבלו בברכה ובשמחה את שפע ההצעות שמגיעות אליכם בתחום החברתי. זהו יום שבהחלט מתאים להתנסות בחוויות ראשוניות. נצלו זאת.

דגים

ממש בא לכם להתאהב, ולמזלכם יש לכם כמה אופציות. אתם מחוזרים על ידי רבים, אז רק נשאר לבחור. נסו להיות פחות ביקורתיים ולגלות הבנה כלפי השונה.

טלה

הגיע הזמן לדרוש כספים שאנשים חבים לכם. בתחום העבודה, הקסם האישי שלכם יפעל לטובתכם ותצליחו להשיג את מה שלא יכולתם בעבר. עם זאת, לא כדאי להיות חמדנים.

שור

הדימוי העצמי שלכם קצת ירוד ללא הצדקה ודורש עבודה. דרשו מהעולם את כל מה שבאמת מגיע לכם, בזכות היותכם אנשים שאפשר לסמוך עליהם.

תאומים

שיחות טלפון שמגיעות אחרי המתנה ארוכה, מבשרות על התחלה חדשה. זורמות אליכם הצעות מפתיעות אשר מקשות עליכם להחליט מה הדבר המועדף.

סרטן

יום מתאים לקידום עניינים מקצועיים. אתם מושפעים ממישהו בעל סמכות במקום העבודה. יש לכם הזדמנות להרשים ואולי לקבל משהו בתמורה למאמציכם.

אריה

כדאי שתשקלו תחביב המשלב יצירתיות עם עבודת כפיים. אם תעשו כך, תצליחו לבטל חלק גדול מחרדותיכם. גם לכם מותר לפרוק עול ולהרגיש כמו ילדים קטנים.

בתולה

יום חביב ביותר. אתם מחוזרים ומוקפים באנשים שרוצים להיות בקרבתכם. חוסר הסיפוק שאתם חווים נעוץ בבעיה פנימית אי שם בתוך הראש או בתוך הלב שלכם.

מאזניים

ריקון המצברים עקב התרוצצויות רבות מדי נותן בכם את אותותיו. נדמה לכם שכל מה שדרוש לכם היום הוא חופשה ארוכה. אין מה להיבהל, ימים כאלה עוברים על כולם.

עקרב

צצים דחפים לשנות משהו בדרך החיים ובצורת החשיבה שלכם. הפעלה מתמדת של כוח לא ממש עובדת. כדאי להוריד הילוך, להירגע ולשקול דברים בטרם פועלים.

קשת

מצב הרוח מעולה, אתם מרגישים כמו בחופשה. הכל טוב, אבל ממש לא בא לכם ללכת לעבודה. יש לכם צורך לכייף, להתאוורר ולצאת למרחבים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel