Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

יום חמישי - 30.09.2021

גדי

מעט מאוד אנרגיות קוסמיות מגיעות אליכם, והתופעה מולידה יום שמתנהל בהילוך איטי ובעצלתיים. אל תנסו לטשטש את הדברים, כי זה יחזור אליכם מעבר לפינה ובגדול.

דלי

אתם מצליחים להירגע לאחר קטע סוער למדי. תרגול מדיטציה או רישום של החוויות שלכם יעזרו לכם למצוא את הדרך לשלווה ולרוגע פנימי.

דגים

יום פורה ויצירתי. אתם מצליחים לצאת מהקיבעון שתוקף אתכם לעיתים, וכך צצים לכם שפע של רעיונות מקוריים. נסו להוציא לפועל לפחות חלק מהרעיונות הללו.

טלה

אתם מחפשים דרך קצרה אך בטוחה לשפר את מעמדכם. אל תנסו לרצות אחרים ולטשטש את האופי האמיתי שלכם. דברים טובים צפויים לקרות לכם היום.

שור

אתם ניצבים בפני מצב הדורש מכם היערכות מחודשת, כך שאתם לא ממש רוצים לראות אף אחד וטוב לכם להיות קצת לבד. זה בהחלט מובן בנסיבות הקיימות.

תאומים

אתם מרגישים קצת תקועים ומחליטים לקחת את עצמכם בידיים. הכישרון שלכם לעיתים רק מסבך לכם את החיים. הפעילו שיקול דעת בטרם אתם מפעילים אותו.

סרטן

עובר עליכם יום הפכפך. אתם מרגישים הכל בצורה דרמטית. מתלבטים הרבה, חושבים הרבה, ובסך הכל די מסתבכים עם עצמכם. נסו להירגע ולקחת הפסקה קטנה מהחשיבה האינטנסיבי­ת.

אריה

אתם לא יודעים מה הסיבה אבל אתם חסרי שקט ולא נינוחים. כדאי לבדוק לעומק מה קורה ולא לטאטא את התחושות מתחת לשטיח. התחושות הללו לא ייעלמו מעצמן.

בתולה

יש לכם הרגשה פנימית שאי אפשר לסמוך אפילו על הקרובים ביותר. זאת בגלל אכזבה שהותירה בכם שרידים של אי שקט וחשדנות. נסו לאט לאט להשיב את האמון במי שראוי לכך.

מאזניים

צפויים עימותים בעניינים אישיים. אתם לא פותחים כל כך מהר את הפה אבל כשזה קורה - אי אפשר לעצור אתכם. בכלל לא בטוח שהצד השני מבין מה אתם רוצים ממנו בכלל.

עקרב

אתם מרגישים טוב במיוחד, והקסם האישי שלכם שופע. בווירטואוז­יות ראויה לציון אתם מצליחים לארגן מפגש חברתי מוצלח במיוחד. האנרגיות בעלייה.

קשת

תופעה קוסמית רומזת כי אתם עדיין בשלב של חיפוש עצמי בתחום הקריירה. אינכם שלמים עם המצב הנוכחי, ולכן מופיע חוסר שקט. נסו להפעיל לב ומוח כדי לקבל החלטה שמתאימה לכם.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel