Israel Hayom

"עד עכשיו היינו חלשים, אנחנו חייבים להתעורר"

- אחרי פיטורי ריימונד אטפלד, מכבי נתניה פוגשת את בני סכנין

מאמן חדש עדיין לא חתם במכבי נתניה, אבל במוצ"ש (21:00) ינסו היהלומים לשים בצד את סערת פיטוריו של ריימונד אטפלד - ולהשיג ניצחון בכורה העונה בליגת העל. שני עוזרי המאמן, רן קוז'וק ויובל עזריה, יובילו את הקבוצה.

הקפטן אלמוג כהן יחמיץ את ההתמודדות החשו בה מול בני סכנין בעקבות הכרטיס האדום שספג במשחק מול הפועל חדרה.

בימים האחרונים ניסו בנתניה להכשיר את הבלם שיר צדק, שנעדר בשבועות האחרונים בגלל פצי עה בשריר התאומים, זאת כדי שיוכל להחליף את כהן בהרכב, אבל לפחות על פי האימון אתמול - הוא עדיין בספק. ההחלטה הסופית לגביו תתקבל היום לאחר האימון המסכם. עדן קארצב הפצוע ימשיך להיעדר.

שחקנים בנתניה יודעים שאחרי פיטוריו של אטפלד, הביקורות על היכולת ועל הפתיחה הרעה יגיעו גם אליהם. "עד עכשיו היינו חלשים, אנחנו חייבים להתעורר", אמרו במועדון. ומה קורה עם מאמן חדש? בשלב זה נראה כי נתניה תנסה להחתים מאמן עם ניסיון, והשמות הבולטים שנמצאים כרגע על הפרק הם אלה של חיים סילבס וקובי רפואה.

בית"ר רוצה "לשנות גישה"

קשר בית"ר ירושלים אביאל זרגרי, שהפסיד את כל המשחקים עד כה בגלל פציעה, צפוי להיכלל לראשונה העונה בסגל הקבוצה למשחק מול עי רוני ק"ש .(20:30) ייתכן שהשחקן הצעיר ישתלב תוך כדי המשחק. לירן רוטמן, עמית כהן ומיכאל אוחנה הפצועים ייעדרו.

בבית"ר דיברו עם השחקנים במהלך הימים האח רונים על כך שעליהם "לשנות את הגישה", ומקווים כי הם הפנימו את הביקורות ויספקו הופעה טובה. ארגון "לה פמיליה" הודיע כי יחרים גם את המשחק.

מכבי פ"ת. הקבוצה של גיא לוזון מקווה להשיג ניצחון ראשון העונה מול מוליכת הטבלה הפועל חיפה ,(19:00) אבל יודעת שהמשימה לא תהיה פשוטה. הרכש החדש דור אלו עשוי לערוך בכורה בשבת. ינון אליהו הפצוע ייעדר. ארד בר וניקו אולסק החלימו מפציעות וייתכן שיהיו בסגל.

 ?? צילום: ברני ארדוב ?? שחקני נתניה. מבחן אופי
צילום: ברני ארדוב שחקני נתניה. מבחן אופי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel