Israel Hayom

הגיבור שעשוי מחומרים אחרים

טום בריידי חוזר למגרש שהיה ביתו במשך 20 שנה, להתארח אצל האקסית ניו אינגלנד ● הוא יגיע כאלוף עם טמפה ביי - וזה יהיה אחד מאירועי הספורט הכי גדולים שיש

- ניצן פלד

זה יותר גדול מאשר כשמייקל ג'ורדן חזר עם וושינגטון לשחק מול הבולס. זה יותר גדול מכריס טיאנו רונאלדו חוזר למנצ'סטר יונייטד. זה יותר גדול מלאו מסי מב קיע )שוב( מול פפ גווארדיולה. לא, זה לא יהיה יותר גדול מאשר אם מסי יפגוש את ברצלונה, נגיד העונה בלי גת האלופות, אבל זו כבר פנטזיה.

בלילה שבין ראשון לשני, טום בריידי (44) יחזור לשחק עם האלופה שלו טמפה ביי בקאנירס בג'ילט סטדיום, האצטדיון שהיה ביתו במשך 20 השנים שבהן שיחק בניו אינגלנד - למפגש טעון ונוסטלגי, וגם חשוב מקצועית, עם הפטריוטס. ולא פחות חשוב - לקרב מול מי שהיה מאמנו היחיד ב NFL עד שהקוורטרבק עזב לפני שנה וחצי לפלורידה, ביל בילצ'יק. רק שנהיה ברורים, כן? כדי שחזרה של ג'ורדן לשיקגו תהיה גדולה באותה המידה, זה היה צריך לק רות כשהוא אלוף עם וושינגטון, כשהוא ה MVP של הגמר שוב ופוגש את פיל ג'קסון. אם ננסה לנסח את זה במונחים שמוכרים לחובבי הספורט בישראל, זה כאילו מסי ייקח עכשיו את ליגת האלופות עם פ.ס.ז', ובעונה הבאה יחזור למשחק בקאמפ נואו, כשפפ שוב על הקווים בצד הקטלאני. בקיצור, זה אירוע כל כך נדיר ומיוחד, שצריך להיות אמיץ ויצירתי רק כדי לחשוב על אפשרויות דומות לו, גם אם הן סופר מופרכות.

לא סטנדרטי

ב ,2010 כשבריידי היה כבר בן ,33 הוא נבחר ל"נבחרת העונה", אבל לא חזר לשם עד .2017 בשנים שלאחר מכן הוא הפסיד בסופרבול שוב לאיליי מא נינג והניו יורק ג'ייאנטס )ב ,(2011 ולא הצליח לשוב למשחק הגדול גם בשנתיים הבאות. ב ,2019 כשהוא בסו פו של דבר עזב, בגיל ,42 אחרי עונה בינונית שלו ושל הפטריוטס, שהס תיימה בהדחה הכי מוקדמת שלהם מאז ,2009 המעבר לבאקס הרגיש כמו משהו שבהחלט יכול להיות פרק סיום מבאס לקריירה הכי גדולה אי פעם.

אבל בריידי באמת עשוי מחומרים אחרים, וכשפרשנים מדברים עכשיו על כמה שהוא הולך להתרגש מהחזרה לפוקסבורו, הם שוכחים שלא מדובר בבן אנוש סטנדרטי. את ההתרגשות נשאיר לרוב גרונקובסקי, הטייט אנד המלהיב שזכה עם בריידי בשלל תארים בפאטס, פרש, וחזר אשתקד כדי לזכות עם בריידי בעוד אליפות בטמפה. איזו התרגשות? למשל, טאצ'דאון ניצחון על הפרצוף של ניו אינגלנד.

בהתחשב בכמה הסיטואציה כולה מטורפת, זה לא נשמע כמו סיום מופרך במיוחד לשחקן שזכה ביותר אליפויות מכל קבוצה אחרת בתולדות הליגה?!

 ?? ?? בריידי. איתו שום דבר כבר לא נשמע מופרך
צילום: ‪USA TODAY Sports‬
בריידי. איתו שום דבר כבר לא נשמע מופרך צילום: ‪USA TODAY Sports‬
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel