Israel Hayom

אלה הם חיי

"רוק הצעיר", סדרה חדשה שעלתה ב ,yes מבוססת על סיפור חייו של דווין "דה רוק" ג'ונסון, המתאבק שהפך לכוכב קולנוע ● "שנות ההתבגרות שלי היו מורכבות וקשוחות", הוא מספר

- דודי כספי, לוס אנג'לס

אחרי שהפך לכוכב שוברי הקופות הגדולים של העשור האחרון, הוכתר לשחקן הרווחי ביותר בהוליווד ונכלל פע מיים ברשימת 100 האנשים המשפיעים בעולם של המגזין ,"Time" דווין "דה רוק" ג'ונסון מככב בסדרה קומית חדשה שמ בוססת על סיפור חייו.

"רוק הצעיר", שעלתה אתמול ב ,yes עוקבת אחר ילדותו של מי שהיה מתאבק WWE והפך לכוכב קולנוע, ומתמקדת בשלוש נקודות זמן מעצבות: כילד צעיר בן 10 בהוואי בתחילת שנות ה ;80 כמת בגר בן 15 מגושם וגדול ממדים עם חלום להמשיך בדרכו של אביו המתאבק, רוקי ג'ונסון; ולקראת גיל 20 כשהוא מתחיל לפתח קריירה כשחקן פוט בול בקולג' במיאמי.

המעטפת של הסדרה היא נקודה עתידית בזמן, ב ,2032 כשג'ונסון רץ לנשיאות ארה"ב ובמ סגרת הקמפיין מספר את סיפור חייו בראיון טלוויזיוני. הרעיון הזה נשען על קמפיין ויראלי אמיתי שהתרחש ב ,2017 כשמעריצים החלו להריץ את דה רוק לנשיאות בר שתות החברתיות. "רוק הצעיר" עלתה בארה"ב בפב רואר שעבר וסיפקה נתוני רייטינג נאים מההתחלה, וגם קיבלה ביקורות חיוביות. היא אף הוכתרה כסדרה הקומית החדשה הנצפית ביותר בעונת השידורים הקודמת, מה שכמובן סידר לה הזמנה לעונה שנייה. ג'ונסון ,(49) שהפרויקט הטלוויזיונ­י הקודם שלו היה קומדיית הספורט "בולרס" של ,HBO משמש גם מפיק ראשי של "רוק הצעיר". צריך לציין שהפרויקטים הטל וויזיוניים שלו רק נלווים לקריירה הקו לנועית המשגשגת שלו. הסרטים שבהם שיחק עד כה הכניסו בקופות מסביב לעולם 10.5 מיליארד דולר. את המעבר מזירת ההיאבקות לעולם המשחק עשה ג'ונסון בתחילת שנות האלפיים. אחרי שכיכב בסרטי פנ טזיה כמו "המומיה חוזרת" ו"מלך העקרבים", הוא עלה על המסלול המהיר להצלחה כשהצטרף לס דרת סרטי "מהיר ועצבני" ב 2010 לסרט החמישי בס דרה. מאז הפך לגיבור אקשן מבוקש ואהוב ושיחק בשלל סר טים, ובהם "ג'י איי ג'ו: סוגרים חש בון", "סאן אנדראס", "פרא" ו"גורד שחקים". כמו כן, שיחק בקומ דיות כמו "משמר המ

פרץ", "ג'ומנג'י" ו"מואנה" של אולפני האנימציה של דיסני. לפני שנתיים אף קיבל סרט ספין אוף ל"מהיר ועצבני" לצד ג'ייסון סטיית'אם, ובקיץ הבא עתיד לעלות למסכים סרט גיבורי העל בכיכובו "אדם השחור" מבית DC קומיקס.

בפאנל לקידום "רוק הצעיר" סיפר ג'ונסון כי שנות ההתבגרות שלו היו די מורכבות וקשוחות. "מערכת היחסים עם אבי היתה לא פשוטה, עברתי בין 13 מדי נות שונות בארה"ב לפני שמלאו לי ,13 חיינו בניו זילנד ואבי היה הומלס לתקופה מסוימת. כלומר, יש הרבה סיפורים שזקו קים לאריזה הקריאטיבית הנכונה שהביאו הכותבים", סיפר. "בחרנו בשלושה גילים מסוימים לצורך הסדרה, אבל מובן שבין אותן תקופות יש לא מעט סיפורים שקרו, בתקווה שנוכל לספר גם אותם אם נמשיך עוד כמה עונות קדימה".

עוד אמר ג'ונסון כי "הסדרה גרמה לי להעריך באמת את כל מה שעברתי בחיים. הרי כולנו חווים קשיים ואתגרים, ולפעמים קשה להביט מהצד ולקבל תו בנות כי אנחנו בתוך בועה. לצפות בזה פתאום מהצד נותן לך נקודת מבט חדשה לגבי עצמך. זה סוריאליסטי לצפות בש לושה ילדים שמגלמים אותי בגילים שו נים. פגשתי כל אחד מהם אישית. הסדרה הזו היא מעין קלידוסקופ עבורי. בכל פעם שאני צופה בה - נגלית לעיניי תמונה אחרת לחלוטין".

 ?? ?? "רוק הצעיר"
"רוק הצעיר"
 ?? צילום: באדיבות yes ?? דווין ג'ונסון
צילום: באדיבות yes דווין ג'ונסון

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel