Israel Hayom

שובו של הבלש

כריסטופר מלוני חוזר לסדרת בת של "חוק וסדר," עשר שנים אחרי שעזב אותה ● בראיון הוא מספר על הסיבות לפרישה מהדרמה המשטרתית, ועל היחסים המסובכים עם הכוכבת שלצידו, מרישקה הרגיטאי

- דודי כספי לוס אנג'לס

עשר שנים אחרי שעזב את תאגיד סדרות הטלוויזיה הפופולרי "חוק וסדר," כריסטופר מלוני חוזר בתור בלש המשטרה הקשוח אליוט סטייבלר בסדרת ספין אוף חדשה שנוצרה במיוחד עבורו - "חוק וסדר: פשע מאורגן."

בסדרה )הזמינה לצפייה כעת ב HOT וב ,(yes שב סטייבלר למשטרת ניו יורק, עשר שנים אחרי שפרש וקיבל מינוי כאיש קשר ברומא של רשויות החוק. הקאמבק של הבלש התחיל בעונה הקודמת של "חוק וסדר: מדור מיוחד," שבה נהרגה רעייתו על ידי מאפיונרים, וכעת הוא נחוש להביא את רוצחיה לדין, ומצטרף למחלק הנאבק בפשע המאורגן. במהלך הפרקים מנסה הבלש לשקם את חייו, וני צב בראש כוח משימה חדש שנועד לר דוף ולמגר את ארגוני הפשע המאורגן הפועלים בניו יורק. בסדרה מככבים גם מרישקה הרגיטאי כבלשית אוליביה בנ סון ,("ER") דילן מקדרמוט ")אימה אמ ריקאית(" ודניאל מונה טרויט ")השריף.("

הפשע משתלם

"פשע מאורגן" היא סדרת בת שי שית בתאגיד "חוק וסדר," שיצא לדרך ב 1990 עם הסדרה המקורית שרצה במשך 20 עונות עד .2010 בשבוע שעבר הודי עה רשת NBC על ההחלטה המפתיעה להשיב אותה למסך לעונה ה ,21 יותר מעשור לאחר שירדה, במקביל להצל חה של "חוק וסדר: מדור מיוחד" שהח לה את עונתה ה .23 לתאגיד כולו אח ראי יוצר הטלוויזיה המוערך דיק וולף, שבשנה שעברה חתם על עסקת טאלנט ענקית המוערכת בקרוב למיליארד דו לרים עם תאגיד יוניברסל NBC לטו בת פיתוח תכנים חדשים והרחבת שני מותגי הטלוויזיה המצליחים שלו, "חוק וסדר" ו"שיקגו." ב CBS משודרת "FBI" שיצר, שכבר זכתה לשתי סדרות בנות.

אישיות דומיננטית

גולת הכותרת הפעם, כאמור, היא שובו של מלוני בן ה ,60 אחד הגיבורים האהובים מהסדרות של וולף. מלוני, שהחל כפו על בניין ומאבטח במועדונים לפני שעבר למשחק, זכה לפריצה כשגילם את האסיר כריס קלר ב"אוז" מבית .HBO בהמשך לוהק ל"חוק וסדר" בתור סטייבלר, תפקיד שעליו היה מועמד לאמי ב .2006 בעשור האחרון שיחק בסדרות כמו "סיפורה של שפחה," "פוזה" ו"ויפ," וכעת חזר לתפקיד המזוהה עימו מכל, ובמהלך קידום הסדרה הוגדר על ידי המגזינים בארה"ב כסמל מין.

"אני מגלם את הדמות לסירוגין זמן כה רב עד שבעצם התבגרתי יחד איתה," סיפר מלוני בראיון לקידום הסדרה, "ככל שה שנים עוברות אתה עובר שיעורים בחיים, שאותם אתה מביא לדמות שאתה משחק, וצועד עימה יד ביד במסע הנהדר שנוצר. מאז שעזבתי את 'מדור מיוחד' לא הבטתי לאחור, היו לי 12 שנים מצוינות בסדרה שברובן נהניתי, אבל הייתי מוכן להמשיך הלאה לתפקידים ואתגרים חדשים, ורציתי לטייל בעולם."

בשעתו, העזיבה של מלוני אחרי 12 עו נות היתה פתאומית, והשמועות שהתרוצצו דיברו על משא ומתן כושל לחידוש החוזה ועל יריבות עם הרגיטאי שמובילה את הס דרה. "מההתחלה הבנו שלשנינו אישיות דומיננטית. ב 80 אחוזים מהזמן הצלחנו לרקוד יחד, אבל ב 20 האחוזים האחרים לא הסתדרנו," הוא הודה, "בבסיס אנחנו מבינים זה את זה. יש הערכה וכבוד, לא חיבלנו זה בדרכו של זה, צמחנו כבני אדם, התבגרנו והפכנו להורים. היום היא אדם חיובי שאני נהנה להיות לצידו, נאמנה, מכילה וחרוצה, ועומדת בראש הסדרה כבר 23 שנים. היא ראויה להצדעה."

ובאשר למשאלתם ארוכת השנים של המעריצים לגבי היום שבו סטייבלר וב נסון יהפכו לזוג רומנטי, ענה מלוני: "יש ביניהם מערכת יחסים מורכבת, וכזאת שמעתה תצריך שיתוף פעולה בשתי סד רות שונות - אבל התקווה קיימת, ומ רישקה ואני יכולים להתאים את עצמנו לכל תרחיש שייבחר."

 ?? ?? כריסטופר מלוני ב"חוק וסדר: פשע מאורגן"צילום: באדיבות yes
כריסטופר מלוני ב"חוק וסדר: פשע מאורגן"צילום: באדיבות yes

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel