Israel Hayom

הוארך מעצרו של אדוארד קצ'ורה - החשוד ברצח מלניק

אל בקשת המעצר נוספו עבירות של בעילת קטינה, שיבושי הליכי משפט והפרת צו בית משפט √ סנגורו של החשוד: "לא היו יחסי מרות, הוא אהב אותה"

- דניאל סיריוטי

בית משפט השלום בחיפה התיר אתמול לפרסום כי אדוארד קצ'ורה הוא החשוד ברצח האכזרי של ליטל יעל מלניק בת ה־71 מאור עקיבא. מעצרו הוארך בשבעה ימים.

אל בקשת המעצר של קצ'ורה נוספו עבירות של הפרת צו בית משפט, שיבושי הליכי משפט ובעילת קטינה. סנגורו של החשוד, עו"ד בוריס שרמן מהסנגוריה הציבורית, טען כי "בין החשוד למנוחה לא היו יחסי מרות אלא יחסי אהבה. הוא לא גרם למותה ומכחיש את החשדות נגדו. המצב שלו מאוד קשה ומורכב, הוא אהב אותה ולא פגע בה. הגרסה שלו, שנמצאת תחת צו איסור פרסום, נמסרה למשטרה ולבית המשפט. אנחנו בטוחים כי לאחר שכל הפרטים ייבדקו, החשוד ישוחרר לביתו".

בהמשך, עוה"ד אלון נשר ובוריס שרמן, פרקליטיו של החשוד מהסנגוריה הציבורית, הוסיפו כי "אדוארד טוען כי לא היתה לו כל כוונה לגרום למותה של ליטל יעל מלניק ז"ל. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה".

נוסף על כך, בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה לפרסם את שמו ותמונתו של החשוד כדי להגיע למתלוננות נוספות.

כזכור, לפני שבוע וחצי דיווחה סבתה של מלניק כי היא נעדרת. הסבתא סיפרה לחוקרי המשטרה כי נכדתה למדה בפנימייה לנערות חוסות בדרום הארץ והיתה בקשר עם אדם המבוגר ממנה.

לאחר הדיווח גופתה של מלניק אותרה באתר בנייה בקריית מוצקין על ידי שומר הפארק הסמוך. קצ'ורה, שעובד במרכז פסיכיאטרי בצפון, נעצר ונחקר על ידי משטרת ישראל, לאחר שבין השניים היה קשר רומנטי. על פי החשד, קצ'ורה רצח את מלניק לאחר שסיפרה לו שחשפה בפני מכר את הקשר הרומנטי ביניהם.

מכר של הסבא והסבתא סיפר ל"ישראל היום": "מדובר בשני אנשים מבוגרים שעשו כל שביכולתם כדי לתת לנכדתם חיים טובים. היא התגוררה אצלם לסירוגין ולאחרונה עברה לפניימיה בדרום, שם היא הסתדרה עם החברים והצוות. המצב בבית של הסבא והסבתא קשה, הם לא מעכלים ולא מבינים את מה שקרה".

"הנערה סיפרה לסובבים אותה שיש לה קשר עם אדם מבוגר, אך לא פירטה את טיב הקשר", אמרו גורמים יודעי דבר.

לדבריהם, "בעבר הוצא צו הרחקה נגדו על ידי בני משפחתה".

 ?? ?? ליטל יעל מלניק
ליטל יעל מלניק
 ?? ?? קצ'ורה בבית המשפט
קצ'ורה בבית המשפט

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel