Israel Hayom

גם מהכלא: איים והטריד את אשתו

- אבי כהן

מחלקת התביעות של משטרת ישראל הגישה בשבוע שעבר כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד תושב המרכז, בן 34 שמרצה עונש מאסר, שהטריד ואיים מבית הכלא על אשתו כי ירצח אותה.

האסיר אף הטריד בעשרות שיחות טלפון את נהג המונית שהסיע את האישה למקלט לנשים מוכות, בדרישה למסור לו את כתובת המקלט.

על פי כתב האישום, הנאשם חשד כי המתלוננת בוגדת בו עם גבר אחר והטריד אותה באמצעות 216 שיחות מהכלא. במהלך השיחות איים עליה, קילל ואמר: "שיהיה לך טוב איתו. הנה, את איתו, ידעתי שאת איתו. את לא משתנה. בכבוד שלי, אני אגיע אלייך היום. את רוצה לשחק איתי?"

בשיחה אחרת הנאשם איים באופן יותר נחרץ ואמר: "ירצחו אותך האנשים בחוץ. מה את חושבת, שהם פראיירים? בכבוד שלי, הם ירצחו אותך ואת כל המשפחה שלך".

בהמשך לאיומים, המתלוננת פנתה למשטרת יפו והגישה תלונה נגד הבעל. במשטרה החליטו לא לקחת סיכון, והחוקרים, במקביל לחקירת המקרה, שלחו אותה למקלט לנשים מוכות.

לאחר שנהג המונית יצר קשר עם האישה לצורך הסעתה למקלט, פרץ הנאשם לתא הקולי ושמע את ההודעה של נהג המונית. כאמור, האסיר הטריד את בעל המונית ודרש ממנו שיעביר לו את כתובת המקלט לנשים מוכות. מחקירת משטרת יפו עלה כי בני הזוג אמנם נשואים רק שנתיים, אולם הבעל אובססיבי וקנאי למתלוננת, הטריד אותה ואיים על חייה. עוד עלה כי הנאשם בעל עבר פלילי כבד ולחובתו 16 הרשעות קודמות, בין היתר עבירות זהות שמיוחסות לו בכתב האישום, וכן עבירות אלימות קשות וחמורות.

רק בחודש יוני האחרון הורשע בעקבות עבירת איומים, שבגינה נידון למאסר בפועל מאחורי סורג ובריח, ולחובתו מאסר על תנאי בן שלושה חודשים.

בחקירת המשטרה אמר הנאשם: "היו צעקות עם האישה, לא מסתדרים. היא לא רוצה לעזוב אותי בשקט, לא אמרתי שאני רוצה לרצוח אותה".

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel