Israel Hayom

ברוכה השבה, אדל

בשנים האחרונות הכוכבת הבריטית כמעט נעלמה מעין הציבור √ בחודש הבא ייצא אלבומה החדש, שש שנים אחרי האחרון, ובסוף השבוע ייצא הסינגל הראשון מתוכו √ מה עבר עליה כל הזמן הזה, ומה צפוי לנו באלבום החדש?

- עמי פרידמן

בחודש הבא אמור לצאת אלבומה החדש של אדל, שש שנים אחרי שיצא אלבומה האחרון ואחרי תקופה ארוכה שבה הכוכבת הבריטית הורידה פרופיל ונעלמה מעין הציבור.

כדרכה, גם הפעם אדל הפציעה בה פתעה. לפני כשבועיים הופיעו בערים שונות בעולם שלטי חוצות ובהם המ ספר ."30" רבים ניחשו שמדובר ברמז לאלבום חדש שתוציא בקרוב אדל, שכן כל שלושת אלבומיה הקודמים נשאו שם של מספר ‪,(25 ,21 ,19)‬ בה תאם לגיל שלה שבו יצאו.

בסוף השבוע האחרון, במהלך וידאו לייב שעשתה באינסטגרם שלה, שית פה הזמרת קטע קטן מתוך ‪Easy on"‬ ,"Me הסינגל הראשון מתוך האל בום, שייצא במלואו ביום שישי הק רוב. "ייתכן שאכנס לצרות על כך שאני משמיעה לכם את זה", אמרה בהומור לפני שהשמיעה כמה שניות מתוך בלדת הפסנתר החדשה שלה. הבית הראשון, כמתבקש משיר שמו ביל אלבום שיעסוק בגירושים שלה, מכיל שורות כמו "אין זהב בנהר הזה, שבו אני שוטפת את ידיי כבר נצח. אני יודעת שיש תקווה במים הללו, אבל אני לא יכולה להביא את עצמי לש חות בהם. כשאני טובעת בשקט הזה, בייבי תכניס אותי פנימה".

במקביל, העניקה אדל ראיון שער חושפני למגזין "ווג", שבו שיתפה את מעריציה במתרחש בחייה בש נים האחרונות. בין היתר, סיפרה על כאבי גב שהיא מתמודדת עימם, וגם על בעיית אלכוהול שפיתחה במה לך תקופת הקורונה. "אני תמיד קצת בהנגאובר בימי שני בבוקר", גילתה, "הסגרים הפכו אותי לשתיינית יין שבעה לילות בשבוע".

כאשר נשאלה אם הקורונה גבתה ממנה מחיר נפשי, סיפרה המוזיקאית כי את מה שעברו חבריה בתקופת הקורונה היא עצמה עברה בשנה לפני כן, כשחוותה משבר בעקבות הגירו שים מבעלה סיימון קונקי, שלו היתה נשואה שנתיים. "כולם היו צריכים להתמודד עם הרבה מה שדים שלהם בסגר, כי פתאום היה להם המון זמן פנוי ומעט הסחות דעת. אני עשיתי את זה שנה קודם לכן".

על הסיבות לגירושים אמרה: "אף אחד מאיתנו לא עשה משהו רע. פשוט התנהלתי מכוח האינרציה ולא הייתי מאושרת. איש לא פגע בשני או משהו כזה. פשוט רציתי שהבן שלי יראה אותי אוהבת ונאהבת". עוד סיפרה כי אף שהתגרשו רשמית ב ,2019 הש ניים היו פרודים כבר קודם לכן. היא ובעלה לשעבר גרים היום באותו רחוב

וחולקים משמורת משותפת על בנם אנג'לו, בן .9

אחרי הניתוח שעברה במיתרי קולה )שגרר ביטול שתי הופעות ענק בא צטדיון וומבלי( היא עדיין לא ממהרת לשוב לבמות. "אני חושבת שברגע שה קול שלי נח, הוא לא רוצה לחזור למשך תקופה", סיפרה על מה שהביא למשבר גדול בחייה, שאליו התווספו גירושיה ומותו של אביה מסרטן במאי האחרון. בראיון התייחסה אדל גם לירי דה הדרסטית במשקלה, שנחשפה לפני כמה חו דשים בתמונות שהועלו לרשת. היא סיפרה כי את ימי הקורונה בילתה בעודה מתעמלת, בזמן שהיא צופה בסרטים. "חדר הכושר היה הזמן שלי", הסבירה, "הבנתי שכשאני מתאמנת אין בי חרדה. חשבתי לע צמי שאם אני מסוג לת לחזק את גופי ואני יכולה להרגיש ולראות זאת, אולי יום אחד אוכל לגרום לרג שות ולנפש שלי להתחזק... אני מבי נה למה השינוי הגופני שלי היה שוק לכולם. אני מבינה למה נשים מסוימות נפגעו. מבחינה ויזואלית ייצגתי רבות מהן. אבל אני עדיין אותו אדם. השיחות הקשות ביותר על הגוף שלי היו מול נשים אחרות. הייתי מאוד מאוכזבת מכך, זה פגע ברגשותיי".

 ?? ?? אלבום שיעסוק בגירושים שלה. אדל צילום:
GettyImage­s
אלבום שיעסוק בגירושים שלה. אדל צילום: GettyImage­s
 ?? ?? על שער המגזין "ווג"
על שער המגזין "ווג"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel