Israel Hayom

"אני מתרגש לחזור לישראל"

ביום חמישי יגיע ללייב פארק ראשל"צ די.ג'יי בוריס ברצ'ה, אחרי שנה וחצי של דחיות בגלל הקורונה √ "פחדתי שישכחו אותי", הוא אומר, "אבל הגיע הזמן לשכוח מכל הדאגות ולרקוד"

- רז ישראלי

אחרי שלוש דחיות בגלל הקו רונה, ביום חמישי הקרוב יופיע על במת הלייב פארק בראשל"צ די.ג'יי בוריס ברצ'ה מברלין, אחד הבולטים בסצנת הטכנו.

"אני כל כך מתרגש לחזור לישראל אחרי כל כך הרבה זמן", אומר ברצ'ה, "הגיע הזמן לשכוח מכל הדאגות ולה תאחד על רחבת הריקודים".

בחודש הבא הוא יחגוג יום הולדת ,40 ול"ישראל היום" הוא מספר על סיבה נוספת למסיבה: אלבום חדש בשם ‪"Never Stop Dancing"‬ )"לא נפ סיק לרקוד"(, שם אופטימי שסוגר את התקופה העגומה שעברה על תעשיית הקלאבינג בשנתיים האחרונות.

"אני שמח במיוחד שיש לי בת זוג שאני אוהב, זה מה שהכי מרגש אותי בחיים בימים אלה", הוא אומר. "הקו רונה לימדה אותנו מה חשוב באמת בחיים. אני מאושר יום יום בזכות המ שפחה והחברים הקרובים שלי".

מה עשית בכל תקופת הקורונה?

"נשמתי סוף סוף. במקצוע שלי אתה בדרכים כל הזמן, הקורונה אפשרה לי לקחת אוויר. זו התקופה הארוכה ביותר שבה הייתי בבית".

היו גם חששות?

"בוודאי. הכי מפחיד שישכחו אותך אחרי כל כך הרבה זמן שלא הופעת, אבל אני מאוד אוהב את העבודה שלי ומאוד מתגעגע למעריצים".

ברצ'ה נולד בגרמניה, והוא חי ועו בד בברלין. הוא עשה לעצמו שם בי נלאומי בזכות טכנו מינימליסטי וק ליט, שמדבר הן לקלאברים כבדים והן לחובבי הדאנס. הטראקים המצליחים שלו, ובהם ,"Gravity" סללו לו את הדרך למועדונים בכל העולם. סט שלו במסגרת ליין "Cercle" זכה ל 33 מי ליון צפיות ביו טיוב.

מהופעתו הראשונה בוריס נוהג להופיע עם מסיכה ונציאנית, סימן ההיכר המובהק שלו. בדרך נוספו גם ברווזי גומי ממותגים לחגיגה. "הסי פור עם הברווזים התחיל לגמרי במק רה", הוא צוחק. "הייתי מעלה סטוריז לאינסטגרם עם ברווזי גומי, ובגלל האהדה הרבה שהם קיבלו, החלטתי לעצב ברווז בדמותי עם המסיכה שלי. מאז אני מחלק אותם לקהל בהופעות".

ברצ'ה מצביע על הופעתו הראשונה בפסטיבל "Tomorrowla­nd" כפס גת הקריירה שלו, אך את שיא הרגש הוא שומר להופעותיו: "הופעות הסולו שלי מרגשות אותי בכל פעם מחדש, זה הרבה יותר מרגש לדעת שאנשים באו לראות אותך במיוחד, לעומת הקהל השבוי בפסטיבלים".

 ?? ?? די.ג'יי בוריס ברצ'ה
די.ג'יי בוריס ברצ'ה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel