Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שני - 11.10.2021

-

גדי

יום מתאים לנסיעות. אפשרויות חדשות נפתחות בפניכם, אבל אתם נרדמים בשמירה. גלו ערנות, וברגע שדלת נפתחת - אל תהססו להיכנס. לפני שאתם מבצעים שינויים, כדאי להתייעץ עם מישהו קרוב.

דלי

יום שמתאים לקניות ולבזבוזים. לרוב אתם לא מגזימים בהוצאות כספים לא מבוקרות, אבל היום אתם רוצים להשתולל. היזהרו לא להגזים, כדי לא להסתבך. נראה שאתם מרגישים צורך לפצות את עצמכם.

דגים

אתם מגיבים למה שקורה סביבכם על סמך מה שהבטן שלכם אומרת, ושוכחים להפעיל את ההיגיון. מה שדרוש לכם זה תוספת של סבלנות והתחשבות באחרים, שגם הם לא מבינים מה עובר עליכם.

טלה

יום טוב, שבו עליכם לתפוס טרמפ על הזרימה החיובית של האנרגיה. יום שמבוסס על הצלחה. קשרים אקראיים עם אנשים חדשים יתגלו כבעלי פוטנציאל עסקי. עם זאת, גלו זהירות.

שור

העקשנות שלכם גורמת לחיכוכים שהיו יכולים להימנע. האינדיבידו­אליות גורמת לכם לתחושת בדידות. חשוב שתבינו כי לא כולם יכולים להתמודד עם השנינות שלכם.

תאומים

ספקות מלבים את תחושת חוסר הסיפוק שהתעוררתם איתה הבוקר. זה יום שבו כדאי לשמור על פרופיל נמוך, מה שימנע טעויות במהלכים חשובים. מישהו בעבודה חותר תחתיכם, היו ערניים.

סרטן

היו מציאותיים, ואל תתפתו להרפתקאות שנראות בשוגג כהצלחה בטוחה. הניסיון שלכם מוכיח שטוב להיזהר מאשר להצטער. השקיעו יותר מהרגיל ונצלו את הכישורים שהתברכתם בהם.

אריה

חברים מפתיעים אתכם. אתם שופכים את הלב ומצפים לסימפתיה, אך יש מי שמעדיפים לתפוס מרחק. אין לכם סיבה להיעלב. בדקו אם אתם הייתם זמינים עבורם במצב דומה.

בתולה

אתם מתחילים את היום ברגל ימין. כמה אפשרויות בחירה יעמדו בפניכם, ומידת ההצלחה שלכם תלויה ביכולת שלכם לשפוט ולקלוט את התמונה הכללית, להסיק מסקנות ולפעול במהירות.

מאזניים

השתתפות באירוע חברתי שאליו הוזמנתם לא תצא לפועל. בתחילה תתאכזבו, אך מאוחר יותר תתברר לכם הסיבה האמיתית להתרחשויות. שמרו על עצמם. אתם עלולים לפגוש אנשים לא ישרים.

עקרב

מה שהתחיל בקול תרועה מסתיים בקול ענות חלושה. לא שזה עניין חדש לחלוטין עבורכם, אך פתאום נפל לכם האסימון. אתם מגיעים לעוד תובנות בתחום היחסים האישיים.

קשת

היום עובר ממש בסדר, אבל משום מה לא קל לכם. אתם מרגישים בודדים, וכל מילה שמישהו בסביבה פולט מתפרשת אצלכם כביקורת. אנשים נדהמים מרמת התסכול שנגרמת לכם מכל דבר שטותי.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel