Israel Hayom

קים קרדשיאן לא לבד

הערב ישודר ב yes הפרק המדובר של "סאטרדיי נייט לייב" שהנחתה אושיית הרשת, ושעורר ביקורת √ אבל אין זו הפעם הראשונה שתוכנית המערכונים מארחת דמויות שנויות במחלוקת

- דודי כספי, לוס אנג'לס

הערב ישודר ב yes הפרק השני והמדובר בעונה החדשה וה 47 של תוכנית המערכונים הוותיקה "סא טרדיי נייב לייב", שאותו מנחה כוכבת הריאליטי והתופעה הסלבריטאית הג דולה של המאה ה ,21 קים קרדשיאן.

הפרק שודר בארה"ב בשבת האחרונה וכלל הופעות אורח של סלבס נוספים שקפצו להרים לקרדשיאן, ובהם הס טנדאפיסט ובוגר התוכנית כריס רוק, הקומיקאית איימי שומר, אחותה של קים, קלואי, ואמה קריס ג'נר. הביקורות דווקא היו אוהדות. ב"וושינגטון פוסט" כתבו שהופעת האורח "הפיחה רוח חיים בתוכנית", וב"ואניטי פייר" נכתב: "היא היתה טובה באופן מפתיע".

"גם אני מופתעת לראות אותי פה", אמרה קרדשיאן במונולוג פתיחה מלא הומור עצמי, כולל התייחסות לסרטון הוויראלי שעשה אותה מפורסמת.

הידיעה כי קרדשיאן תנחה פרק ב"סאטרדיי נייט לייב" עוררה ביקורת רבה ברשתות החברתיות. "למה קים קרדשיאן? אני יודעת שהיא אייקון תרבותי, אבל לרוב המנחים מגיעים לקדם סרט, סדרה או אלבום - פספ סתי משהו?", צייצה השחקנית דברה מסינג )"וויל וגרייס"( לפני שבועיים. אבל את מפיקי "סאטרדיי נייב לייב" הביקורת לא הרתיעה. אין זו הפעם הראשונה שהם מארחים דמויות פרו בוקטיביות ושנויות במחלוקת. רק לפני חצי שנה עשתה כותרות הופעת האורח של היזם המיליארדר אילון מאסק. זאת לאחר ששלושה מבין שחקני התוכנית הביעו את מחאתם ברשתות החברתיות, וטענו כי הם לא אוהבים את הרעיון שאיש העסקים מקבל הזמנה לתוכנית רק משום שהוא מפורסם ועשיר.

לפני שש שנים היתה זו הופעת אורח של איש עסקים מפורסם אחר שעוררה מחלוקת. היה זה המועמד בפריימריז של המפלגה הרפובליקני­ת לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ, שסיפק רייטינג נאה לתוכנית. היו שטענו כי הופעת האורח הזו סייעה לטראמפ לזכות בבחירות.

לאורך ההיסטוריה של "סאטרדיי נייט לייב" היו אורחים נוספים שעו ררו מחלוקת. כך, למשל, פריס הילטון הנחתה פרק בתוכנית ב 2005 בשיא תהילתה. ב 1990 הנחה את התוכנית הקומיקאי הפרוע אנדרו "דייס" קליי, שנודע בהומור מיזוגיני והומופובי - מה שגרם לאחת המשתתפות בתוכ נית, השחקנית נורה דאן, להחרים את הפרק. שבוע לאחר מכן היא פוטרה על ידי המפיקים.

 ?? ?? קרדשיאן ב"סאטרדיי נייט לייב"
קרדשיאן ב"סאטרדיי נייט לייב"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel