Israel Hayom

חוגגים בישראל: ביקוש שיא לבתי מלון ולצימרים בסוף השבוע של יום העצמאות

מנהלת אתר השוואת המחירים :Travelist "נותרו רק חדרים בודדים ביעדים המובילים" ● העלות: 3,000-2,500 לשני לילות במלון באילת, 2,000-1,500 בירושלים ובת"א ● ביקוש גבוה לווילות

- שמעון יעיש

יום העצמאות 2022 עומד בסיי מן עלייה חדה בהזמנות לנופש של מלון או צימר בישראל.

לפי נתוני אתר השוואת המחירים ,Travelistt הישראלים מחפשים חופשות במלונות בישראל כשהיעד המרכזי )60%־כ( הוא אילת. ים המלח אף הוא עם ביקושים גבוהים - ,30% ואחריהם הצפון, ת"א וירושלים .)10%(

עמית גולדברג, מנהלת אתר השוואת המחירים :Travelistt "יום העצמאות, שיוצא השנה ביום חמישי, מאפשר סוף שבוע ארוך ואטרקטיבי במיוחד לנופש, והישראלים חוגגים עצמאות וצפויים לטייל ולנפוש, באילת במיוחד. מספר החדרים שנותרו ביעדים המובילים בודדים, ומומלץ להזמין את הנופש כבר עכשיו כי ככל הנראה המחירים יעלו".

וכמה זה יעלה? שני לילות 7-5( במאי) במלון דן פנורמה אילת יעלו בממוצע 2,460 שקלים לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר. בישרוטל לגונה באילת זוג ישלם 3,030 שקלים על בסיס הכל כלול. במלון דניאל ים המלח המחיר הממוצע הוא 2,334 שקלים לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר. בקראון פלאזה סיטי סנטר תל אביב 2,007 שקלים, בלאונרדו בוטיק תל אביב 1,267 שקלים, ובמלון דן ירושלים 1,776 שקלים לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר לשני הלילות.

אסף בן דב, סמנכ"ל שיווק של מלונות אפריקה־ישראל (קראון פלזה, Vert ואינדיגו): "אנחנו רואים עלייה בהזמנות של משפחות וזוגות, אשר מנצלים את הגשר לחופשה בארץ מצפון לדרום. כמו כן, במלונות הקרובים אל חופי הים כמו קראון פלזה תל אביב Vert־ו לגון אנחנו רואים ביקושים לחדרים עם מרפסות הפונות אל קו המים, לצפייה מיטבית של המטס שעתיד להיות מפואר השנה".

במקביל, יש גם לא מעט ביקושים לחופשות משפחתיות בצימרים. בצימרים של אלטה גלילאה ווילה אלה, מדווחים על ביקושים גבוהים מאוד עם תפוסה של 90%-70% כבר עכשיו. המחירים באלטה גלילאה נעים בט

ווח 12,000-7,000 שקלים לכל הווילה 600־כ( מ"ר) לכ־52 אורחים.

בווילה קיסר באילת המחיר מתחיל 6,000־כמ שקלים לעד 26 אורחים, ב‪The Keest‬ במושב חוסן המחיר עומד על 5,500 שקלים עבור וילה ל־21 נפשות, ובאחוזת גלית בצפת המחיר יתחיל 5,500־מ שקלים ללילה לעד 15 אורחים.

אילנה אלוני, מנכ"לית אתר הנופש צימר לנד: "הביקושים מצד הישראלים לתיירות כפרית גבוהים מאוד, ונרשמה עלייה של עשרות אחוזים לעומת יום העצמאות בשנה שעברה.

"הואיל וביום העצמאות הישראלים אוהבים לנפוש בקבוצות גדולות, של משפחה או של חברים, הביקוש גדול למתחמי נופש עם כמה צימרים או וילות גדולות אשר יכולים לארח כמה משפחות ביחד. כבר כעת צפויה תפוסה כמעט מלאה בצימרים ובווילות היוקרה בסוף השבוע של יום העצמאות. יחד עם זאת, ניתן להיכנס לאתר ולהתעדכן בחבילות נופש במתחמים השונים שעדיין נשאר בהם מקום".

 ?? ?? מנצלים את הגשר. מלונות באילת צילום ארכיון: יהודה בן יתח
מנצלים את הגשר. מלונות באילת צילום ארכיון: יהודה בן יתח

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel