Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום רביעי - 27.04.2022

-

גדי

הרקיע משגר אליכם אנרגיות מיטיבות והרמוניות. לאחר ימים של עייפות, קצב הפעילות שלכם עולה. צפויות הצלחות כלכליות. כספים מגיעים ממקור לא צפוי, ואתם מרגישים שאתם בדרך להגשמת חלום אישי.

דלי

תחום הקריירה זורם על מי מנוחות. למרות עומס העבודה אתם מרוצים ומרגישים מוערכים. ייתכנו תוספת כספית או קידום. בתחום הזוגי - אתם מרגישים מאוכזבים ומתלוננים הרבה. בני הזוג מהווים תמונת מראה שלכם.

דגים

יש סביבכם יותר מדי אנשים, גם בעבודה וגם בבית, שמסבירים ומספרים לכם סיפורים במקום להקל את הנטל. הגיע הזמן שתראו לכולם שגם לסבלנות שלכם יש גבול, ושאתם יכולים להיות אסרטיביים.

טלה

חברים מכניסים אתכם למצב שממנו קשה להתחמק, ולא מתאים לכם לשתף פעולה. אתם מגלים עדינות והתחשבות יתר באחרים, ולא זוכים ליחס דומה. יש מי שמנסה להשפיע עליכם, וזה יוצר התנגדות פנימית אצלכם.

שור

אדם שעשה איתכם עסקה מסוימת מפתיע אתכם. אתם מרגישים שיש דברים שמסתירים מכם. אין טעם לחכות ולהישאר בחוסר ודאות. תשאלו באומץ את השאלות, ותקבלו תשובות ברורות. בערב צפויה שיחה חשובה.

תאומים

עניינים שקשורים לסידור הבית גוזלים מכם זמן רב. יש לכם הרגשה שהרבה אנשים עוזרים לכם במשימה הזאת. אתם לא לבד, כפי שהורגלתם לחשוב. תחושה זאת גורמת לכם להרגיש אופטימיים לגבי העתיד.

סרטן

מפגש שקבעתם הופך לחוויה מיוחדת במינה, ומעניק לכם השראה להמשך השבוע. ההבנה והאינטליגנ­ציה שלכם מושכות אנשים שרואים את הפוטנציאל שלכם, ועומדים להציע לכם הצעה שלא תוכלו לסרב לה.

אריה

הפגנת כוחות של הסובבים אתכם ותחושת קשיחות שלא במקומה גורמות לכם לחוש עוגמת נפש משמעותית. יש לכם נטייה להיפגע מהר מדי ולהקצין את הדברים. חבל על הזמן שלכם ושל הנוגעים בדבר.

בתולה

אתם מתחילים לסגור שבוע פורה במיוחד. היוזמה שלכם יכולה להוביל את כל סוף השבוע לכיוונים חדשים ומרתקים. יש מי שממתין שתעשו את הצעד הראשון. למי שנמצא בקשר, הגיע הזמן לרענן את המערכת.

מאזניים

אתם נהנים מהקטע המשפחתי. כל זמן שאתם מוותרים - הכל בסדר, אבל היזהרו לא להיכנס לרוטינה של שולט ונשלט. אין צורך להיכנס למאבקי כוח, אבל אתם לא צריכים לבלות את החיים שלכם בפשרות.

עקרב

אתם מרגישים חלשים וחסרי יכולת להחליט, אף שסביבכם סומכים עליכם. התוכניות שלכם לא קורות כפי שתכננתם, ואתם מתחילים לעורר מריבות. התמקדו בדברים שבאמת מציקים לכם, במקום להאשים את העולם.

קשת

יום של תחושת סיפוק והצלחה. הפופולריות החברתית פורחת. קשר רומנטי או ידידותי - שניהם ישפרו את מצב הרוח בצורה משמעותית. פתרון לבעיה שמציקה לכם יתגלה תוך כדי שיחה על נושא אחר.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel