Israel Hayom

"גידלנו מאמן בבית"

אלון חזן יעמוד על הקווים של הבוגרת, לאחר שיוסי בניון לא מצא מאמן זר ברמה גבוהה ● החלום: אליפות אירופה 2024

- ליאב נחמני

כשיוסי בניון יצא לספרד כדי לחפש מאמן זר, השמות והפ גישות נקבעו מראש. הוא עדכן את יו"ר ההתאחדות, וכשחזר, אחד הש מות, שלטענת ההתאחדות היה גדול ובעל רזומה, היה על השולחן.

כמעט הכל סוכם ובניון שוב המריא, אך עוד לפני כן, הסיכום בין חסון לב ניון היה כי לא ימונה מאמן זר שהוא ברירת מחדל.

"אם זה לא יהיה מישהו שישדרג אותנו, נלך עם מאמן משלנו. יש פה אנשי מקצוע לא פחות טובים", הסכימו השניים בשיחה.

כבר אז השם הישראלי היחיד שהיה על הפרק הוא של מאמן הנבחרת הצעי רה, אלון חזן, שמוערך מאוד בהתאחדות ומצידו של בניון. כאשר המנהל המק צועי חזר ללא חתימה עם המאמן הזר, הוחלט לקדם את חזן שבתחילת השבוע האחרון קיבל את ההודעה מבניון.

השיקולים למינוי חזן מגוונים. רא שית, מדובר באדם שמכיר את הנבחרת, אימן אותה, ולא פחות חשוב - יודע מי אמורים להוביל אותה בעתיד. חזן אימן את הנערים, הנוער, הצעירה, וכעת הוא עולה לכיתה הגבוהה מכולן.

"גידלנו מאמן בתוך הבית, כזה שלמד, עבד ומכיר את כל הכישרונות כאן, מגדול ועד קטן", סיפרו בהתאח דות, "מדובר באיש מקצוע צנוע וטוב. עבד תחת וילי רוטנשטיינר ולמד גם ממנו. הוא מכיר את הדברים הטובים בנבחרת, אבל גם את החוליים שבה".

אחד המועמדים הבכירים להיות עו זרו הוא אלון חרזי, שהיה בצוות שניהל את שני משחקי הידידות מול גרמניה ורומניה. חרזי הוא מאמן הנוער במכ בי חיפה, ובקיץ אמור לעבור תפקיד.

כדי לעבוד בנבחרת, יצטרכו הצדדים להגיע להבנות על התפקידים שבהם ישמש. מאמן השוערים צפוי להיות רפי כהן, שעובד כיום במ.ס אשדוד, בעוד את תפקיד מאמן הכושר יאייש ערן שאדו. בכוורת הרחבה, לירון גלאט יע בוד כסקאוט ואנליסט, וייתכן כי ימונה עוזר נוסף לצוות.

המשימה הקרובה של חזן כמא מן תהיה כבר ביוני, עם פתיחת ליגת האומות לקראת אליפות אירופה .2024 עם הדחתה של רוסיה מהמפעל, המ שימה של ישראל, לפחות על הנייר, אמורה להיות קלה יותר, כאשר בבית נמצאות איסלנד ואלבניה.

חזן יעזוב את הנבחרת הצעירה, שעימה העפיל לפלייאוף העלייה לא ליפות אירופה. אחד המועמדים להח ליפו הוא גדי ברומר, שעובד בנבחרת הנערים ומוערך על ידי ההתאחדות.

 ?? ?? חזן. עבר בכל נבחרות ישראל
חזן. עבר בכל נבחרות ישראל

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel