Israel Hayom

יקר לה: ז'וסואה מחיאס לא ימשיך בבית"ר י-ם

למרות השיפור הגדול ביכולתו לאחרונה, הבלם ששייך למלאגה יעזוב את הקבוצה מהבירה בתום העונה, כך נודע ל"ישראל היום" ● הסיבות: המצב הכלכלי ואכזבה מאורח החיים הספורטיבי שלו ● בשבת: מכבי פ"ת חייבת ניצחון בטדי כדי לשרוד

- שי ארצי

אחת הסיבות המרכזיות לכך שבית"ר ירושלים כבר מחוץ למאבקי הירידה היא השיפור הגדול של ההגנה שלה. בשלושת המשחקים האחרונים הצהובים שמרו על רשת נקייה, ובכלל, מאז הגעתו של יוסי אבוקסיס, הקבוצה ספגה שבעה שעג רים בג01 משחקים.

השיפור בהגנה של בית"ר הוא בראש ובראשונה הודות לשיק לוב הנהדר של אוראל דגני עם ז'וסואה מחיאס, שהפך בשבועות האחרוק נים לעוגן של הצהובים בחוליה האחורית, אחרי שנעדר לפני כן לתקופה של שלושה חודשים בעקק בות שבר במפרק.

עם זאת, ל"ישראל היום" נודע כי מחיאס לא ימשיך בבית"ר ירושלים בעונה הבאה. לצהובים יש אופציה לרק כוש את השחקן ממלאגה, תמורת מיק ליון יורו, דבר שאין ביכולתם לבצע בשל המצב הכלכלי הקשה של המועדון, אשר נמצא בגירעון כבד, ולכן האופציה לא תמומש.

יתרה מכך, אפילו אם יגיע רוכש שיהיה מוכן לקחת את כל החובות של המועדון ויוכל להעמיד תקציבים גדוק לים ולרכוש שחקנים - דבר שכמובן לא נראה באופק - הירושלמים החליק טו שלא ימשיכו את ההתקשרות עם הבלם. גורם המעורה בפרטים טען כי ייתכן שאחת הסיבות לכך היא שהשחקן לכאורה לא שמר על אורח חיים ספורק טיבי במהלך תקופת ההחלמה שלו מהק ניתוח ובמשך השהייה שלו בוונצואלה. המשמעות היא שהמשחק בשבת נגד מכבי פ"ת ושני המשחקים שיק בואו לאחר מכן נגד חדרה וקריית שמונה, יהיו המק שחקים האחרונים של מחיאס במדים הצהוביםק שחורים. השחקן אמור לפתוח בשבת בהרכב של אבוקסיס לצד אוראל דגני. הקפטן אופיר קריאף, שנותח במהלך השבוע בברכו, ייעק דר. ריצ'מונד בואצ'י, שעלה מהספסל וכבש בדרבי, נמצא בתמונת ההרכב ועק שוי להחליף את גלאופילו האסלביינק. בבית"ר מבטיחים כי אף שנשארו בליגה באופן מעשי הם יגיעו לנצח, ואמרו: "יש לנו מחויבות ספורטיבית, ואנחנו ננסה לנצח את כל המשחקים שנשארו כדי שלא יגידו חלילה שלא התאמצנו. אנחנו באים לנצח את פ"ת וגם ליהנות מכדורגל".

אצל פ"ת, אחרי התבוסה המביק כה מול נוף הגליל, מבינים בקבוצה של עומר גולן שהם חייבים לנצח את שלושת המשחקים עד לסיום העונה כדי להישאר בליגה. "אם לא ננצח את בית"ר, הסיפור שלנו יכול להיגמר", הודו בקבוצה. הבלם אדי מחרמיץ' והחק לוץ שלו דניאל ייעדרו בשל צבירת כרטיסים צהובים. המגן תומר לוי סובל מפציעה קלה, אך ייתכן שיהיה כשיר.

 ?? ?? מחיאס. יעזוב את בית"ר למרות השיפור ביכולת צילום: אלן שיבר
מחיאס. יעזוב את בית"ר למרות השיפור ביכולת צילום: אלן שיבר
 ?? ?? שחקני פ"ת בהפסד לנוף הגליל
שחקני פ"ת בהפסד לנוף הגליל

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel