Israel Hayom

"זה משחק על החיים שלנו"

- ליאב נחמני ושי ארצי

הפועל נוף הגליל תארח בשבת ,18:30( ספוק רט 5 לייב) את הפועל חדרה, בעיצומו של מאבק על חייה בליגת העל ואחרי הניצחון האדיר על מכבי פ"ת במחזור הקודם .)0:4(

המאמן שי ברדה ימשיך עם אותו הרכב, עם שלישיית אמצע ועוד שלושה שחקנים קדמיים - עומר פדידה, וואהיב חביבאללה ולוואגה קיזיטו.

"אנחנו צריכים להתייחס למשחק כאילו הוא האחרון העונה", אמרו שחקנים בקבוצה שרוצה לשרוד את עונתה הראשונה בליגת העל, "זה משחק על החיים שלנו. חדרה תבוא משוחררת. בשבילם זה עוד משחק - בשבילנו זה משחק על הכל".

לאורך השבוע ניסה ברדה להוריד את שחקניו לקרקע לקראת חדרה. 2,000-1,500קכ אוהדים של נוף הגליל צפויים להגיע למשחק החשוב.

מנגד, חניכיו של מנחם קורצקי אחרי שני הפק סדים רצופים, והמאמן יצטרך להחליט אם להחזיר לשער את השוער רובי לבקוביץ', שהסיפור בינו לבין הפועל ת"א הסתיים אחרי שהאדומים ירדו מהאפשרות לצרפו. גם מחר קורצקי ישלב כמה שחקני בית צעירים, וישנה התלבטות בין גלעד אברמוב לאביאל בן חמו.

מכבי ת"א יוצאת לסכנין

בפלייאוף העליון, יש רק שתי קבוצות בליגה שמכבי ת"א לא הצליחה לנצח העונה: הראשונה היא מכבי נתניה והשנייה זו בני סכנין, שאותה הם יפגשו במוצ"ש ,)20:15( וינסו סוף סוף לנצח אותה, על מנת לצמק את הפער מב"ש שנמצאת במקום השני.

"יהיה משחק שונה לגמרי מהדרבי", אמר המאמן מלאדן קרסטאיץ', שהוסיף, "אנחנו מכבדים את בני סכנין. הם קבוצה טובה וראינו את היכולת שלהם נגדנו וגם מול ב"ש במחזור הקודם. לא משנה איך הם ישחקו, אנחנו נמשיך בסטייל שלנו ונעשה הכל כדי לנצח. יש לנו חמישה משחקים עד לסיום העונה, ואין לנו זמן לנוח".

החלוץ ג'ורג'ה יובאנוביץ' סובל ממתיחה קלה ונמצא בספק. אבי ריקן, שכיכב בדרבי, אמור להק משיך בהרכב כמו גם הבלם ז'וסואה סה.

הפועל ת"א. כק002 אוהדי הקבוצה הגיעו אתק מול להפגין מחוץ לביתו של שרון ניסנוב, אחד הבעלים בדרישה שימכור את המועדון. המחאות שפחתו בחודשים האחרונים באופן משמעותי לאור התוצאות הטובות, חודשו בעקבות ההשפלה בדרבי )5:0( בתחילת השבוע.

 ?? ?? שחקני נצרת עילית חוגגים צילום: אורן אהרוני
שחקני נצרת עילית חוגגים צילום: אורן אהרוני

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel