Israel Hayom

עד שהפיגוע הפריד ביניהם

רק לפני שבועות אחדים התארסו ויאצ'סלב גולב וויקה פליגלמן ● הם התגוררו יחד באריאל, עבדו יחד - ובערב שבת גם נתקלו במחבלים: ויאצ'סלב ספג את האש - והגן על ויקה בגופו ● אמש המחבלים נתפסו

- אפרת פורשר, שלומי דיאז ולילך שובל

רק 20 דקות הספיקו לשהות ויקה פליגלמן וויאצ'סלב גולב בעמדת השמירה בשער הכ ניסה המערבית לאריאל, לפני שה גיעו המחבלים ושלפו את הנשק. אלה גם היו 20 הדקות האחרונות בזוגיות של ויקה וויאצ'סלב.

המאבטח והמאבטחת, שהתארסו לפני שבועות אחדים, התגוררו יחד בדירה ששכרו באריאל, שבה נשא רו לאחר לימודיהם באוניברסיט­ה העירונית. גולב בא מבית שמש, ולו שבעה אחים ואחיות. ויקה התגוררה בעבר באשקלון.

לאחר הפיגוע שבו נרצח בן זוגה, הגיעו הוריה ואספו אותה אליהם. "יהיה לוויקה קשה מאוד בלעדיו, הם עמדו להתחתן בקרוב", סיפר דודה, סרגיי, שהגיע לזירת הפיגוע והתבונן בשברי הזכוכיות שנשארו מהעמדה שאליה ירו המחבלים. "הוא היה בן אדם טוב", אמר סרגיי על ההרוג, "בן אדם שאפשר היה לסמוך עליו. אין עוד אנשים כאלה, ואין לי מילים לתאר אותו. איבדנו בן אדם חשוב במשפחה. בשבילי הוא היה כמו אח".

ליאון, תושב העיר, שעד לפני כחו דשיים עבד גם הוא כמאבטח בכני סה, הכיר את השניים. "אין מילים", אמר. "סיפרו לנו שהיה פיגוע ירי ושהוא נהרג. למאבטחים תמיד יש

חשש שאירוע כזה יקרה. היו פה פי גועים לפני כן, תמיד היינו מוכנים וערוכים לאירוע כזה, אבל בסוף זה מגיע בהפתעה".

"מעבר לאסון הנוראי של אובדן בן הזוג, ויקה עברה חוויה קשה מאוד", אמרו מקורביה, "המטרה כרגע היא לייצב את מצבה הנפשי לתמוך ול חזק אותה". ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, הביע תנחומים למ שפחה והוסיף: "הנחיתי את מינהל הרווחה והשירותים החברתיים לע מוד לצד ויקטוריה ומשפחתה ולה עניק להם את כל הליווי והתמיכה בשעה קשה זו".

ובעוד באשקלון ובית שמש, במ ערכת הביטחון ניהלו מצוד אחר המחבלים וכבר אמש הגיעו אליהם. השניים, כמו גם כלי הנשק שבהם השתמשו במהלך הפיגוע, נתפסו בכפר קראוות בני חסן. מדובר בשני בני ,20 רווקים, תושבי המקום. אחד מהם ישב בעבר בכלא הישראלי. הש ניים נעצרו בעקבות מידע מודיעי ני של השב"כ בביתם, שם שהו עם פלשתינים נוספים החשודים בסיוע. המבצע כולו נוהל מחמ"ל המבצעים המיוחדים של שב"כ. החשודים הוע ברו להמשך חקירת השב"כ.

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר אמש: "אני מבקש למסור את תנחו מיי למשפחתו של המאבטח שנרצח כשהוא מגן בגופו על עמיתתו מול המחבלים, אמש באריאל. כוחות הבי

 ?? ?? ויקה וויאצ'סלב. "עמדו להתחתן בקרוב" צילום: מתוך האינסטגרם
ויקה וויאצ'סלב. "עמדו להתחתן בקרוב" צילום: מתוך האינסטגרם

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel