Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום ראשון - 01.05.2022

-

גדי

אתם משקיעים תשומת לב בנושאים הקשורים לעבודה וללימודים. סגנון הפעולה האלגנטי שלכם מקנה לכם יתרון על המתחרים, ומצד שני מעורר קנאה מצד אלה שלא מפרגנים. השתדלו לא לעורר מהומות.

דלי

אין טעם להצהיר הצהרות גדולות כשאין לכם כוונה לממש אותן. עליכם להתכונן לפעולה ולהכין את הקרקע בצורה יסודית עד הפרט האחרון, מה שייתן לכם את הביטחון הדרוש כדי להמשיך.

דגים

אתם מנסים לשמור על פרצוף עליז, אך למעשה מתחוללת בתוככם סערה לא קטנה. אדם שחזר ממרחקים מעורר רגשות שניסיתם להסתיר. אתם כבולים בתוך רשת של מחויבויות שלא ממש מעניינות אתכם.

טלה

אנרגיות קוסמיות מבשרות את תחילתו של עידן חדש בכיוון מיסטי ורוחני. נראה שמתרחשים יותר מדי דברים שאין להם פירוש הגיוני. אתם שמים לב לסימנים שקודם לכן לא הבחנתם בהם.

שור

יש לכם הרגשה שאף אחד לא מקשיב לכם ושלכולם יש רק דרישות מכם. ההרגשה הזאת סובייקטיבי­ת לחלוטין. נראה שאתם נהנים, לפחות במידה מסוימת, לשחק את ה"קורבן". אם באמת נמאס לכם - הציבו גבולות.

תאומים

אתם מרגישים שמפעילים עליכם מניפולציות. נראה שהדרך הטובה ביותר להימנע מקונפליקט, היא להכריז על הפסקה. הפתרון האידיאלי הוא שכל אחד ייקח לעצמו חופש של כמה שעות.

סרטן

יש לכם הזדמנות להשתתף באירוע חברתי גדול. כדאי לצאת מהבית לבלות ולא להסתגר, אף שמצב הרוח אינו ברומו של עולם. מומלץ לקבל כל הזמנה שתגיע היום. דווקא הזוגיות מהווה מקור לנחת רוח.

אריה

אתם מבלים את מרבית היום במחשבות. אולי עדיף להפסיק להתפלסף, לא לחפש תירוצים ולא לעגל פינות. יש לבחון את המציאות כפי שהיא באמת. אתם מתקשים לקבל את העובדות כפי שהן.

בתולה

הרגישות הלא צפויה מעוררת נושאים ישנים וכאובים. חבר טוב שסמכתם עליו בעבר מוכיח שוב את נאמנותו וטורח להגיע לביקור. תחושת הבדידות שהרגשתם בתחילת היום פשוט נעלמת.

מאזניים

אתם עסוקים במניפולציו­ת כדי לקבל עזרה, גם במקומות שלא כל כך רוצים לפתוח בפניכם דלתות. זה לא מצליח ואתם מוצאים את עצמכם מתוסכלים. אולי עדיף שתיקחו אחריות על מה שקורה לכם.

עקרב

המשחק שאתם מנסים לשחק מסוכן למדי. מומלץ להתנגד לכוחות מפתים והרפתקניים ולפסוע בנתיב הרציני והאחראי. אתם הולכים על כל הקופה, ומסכנים את מה שלקח לכם הרבה זמן לבנות.

קשת

חיטוט פנימי מעסיק אתכם מרבית שעות היום. אתם מנסים להפיג את המתח בעזרת אמצעים חיצוניים, אך ללא הצלחה יתרה. גם פנייה לחברים אינה עוזרת. השינוי חייב לבוא מבפנים.

 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel