Israel Hayom

יש ים לירושלים

2:2 מול מכבי פ"ת הספיק לבית"ר ירושלים להבטיח שנה נוספת בליגה ● נוף הגליל הפסידה לחדרה וירדה למקום האחרון, הפועל י ם ניצחה והיא תלויה בעצמה ● 0:1 דרמטי לסכנין על מכבי ת"א

- ליאב נחמני, שי ארצי

גם זה עבר. העונה הנוראית של בית"ר ירושלים הסתיימה אתמול בהבטחת עונה נוספת בליגת העל, אחרי 2:2 בטדי מול מכבי פ"ת. הלוזונים איבדו הזדמנות להכריע את גורלם בעצמם עד סיום העונה, והם תלויים בהפועל ירושלים.

בדקה השלישית שער של רוטמן העלה את בית"ר ליתרון מהיר, אבל ירדן כהן השווה בדקה התשיעית. רו טמן הוסיף את השני מבישול של ירדן שועה ופ"ת הוכיחה שוב אופי כשחזרה עם שער של ארד בר המוכשר.

נשארו רק עם הנוף. באצטדיון גרין ידעה נוף הגליל שהיא חייבת ניצחון, אבל הפועל חדרה לא עשתה לה חשבון ואף על פי שאת העו נה שלה היא סיימה מזמן, זה נגמר ב 0:2 לאורחים, שהפכו את משימת ההישארות של נוף הגליל לכמעט בלתי אפשרית.

אוהב להיות מחוץ לבית. הפועל ירושלים וזיו אריה מרגישים בסרט "כל העולם נגדנו" ובשיא המתח הגי עו למקום שהכי האיר להם פנים העו נה, האצטדיון בחיפה. האוטובוס של ירושלים עוד לא חזר מהכרמל ללא נקודות - תיקו מול מכבי חיפה ושני ניצחונות החוץ במשך כל העונה על הפועל חיפה.

וויליאם אגאדה כבש בכל המש חקים, אבל החשוב מכולם היה בפ לייאוף התחתון. אדוארדו גררו המ חליף קבע את התוצאה הסופית

"אפשר לשחק פה עד סוף העונה?" שאל אריה בסיום, ואפשר להבין אותו. זה כנראה המקום היחיד שבו הוא לא מרגיש שכל העולם נגדו.

מנגד, הפועל חיפה נגד עצמה. היא נראית כמי שרק רוצה שהעונה הזו תסתיים עבורה. היא מבזה את המוע דון ובכלל את המוצר שאותו מייצגת. רק לשלושה שחקנים יש חוזה לעונה הבאה - חומר למחשבה עבור המאמן הבא של הקבוצה הזו.

הפועל ירושלים )מכבי פ"ת בית, אשדוד חוץ(; מכבי פ"ת )הפועל ירושלים חוץ, חדרה בית(; הפועל נוף הגליל )עירוני ק"ש בית, נוף הגליל חוץ(.

הבור הקבוע בדוחא. הכבשה הש חורה של מכבי ת"א העונה היא ללא ספק בני סכנין.

עזבו את זה שהצהובים פשוט לא מסוגלים לנצח את החבורה של חיים סילבס, הפעם הם גם רשמו הפסד דר מטי 1:0 משער עמוק בתוך תוספת הזמן של גיא מלמד, כל זה כמה ימים בלבד אחרי החמישייה הגדולה שכבשו בדרבי לרשת של הפועל.

מכבי היתה הרבה יותר מסוכנת והגיעה ללא מעט מצבים טובים לה בקעה, אבל פעם סטיפה פריצה, ופעם טל בן חיים, כל פעם היה זה מישהו אחר, שהחמיץ או שפגש את מחמוד קנדיל בהופעה גדולה בין הקורות.

ואז, כשכבר היה ברור שלפנינו עוד תיקו, מלמד סידר לקבוצתו ני צחון סופר יוקרתי, שיכול לקרב אותה לעבר הכרטיס לאירופה.

 ?? ?? תמיר עדי בעננים. סיוט ירושלמי אחד נגמר
תמיר עדי בעננים. סיוט ירושלמי אחד נגמר
 ?? ?? שי ברדה תופס את הראש. משמאל: שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שי ברדה תופס את הראש. משמאל: שחקני הפועל ירושלים חוגגים
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel