Israel Hayom

תביאו את דורטמונד - עכשיו!

מכבי נתניה הביסה 0:3 את הפועל ב"ש, כמה שעות אחרי שסגרה משחק ידידות מול קבוצת הפאר מגרמניה ● במכבי ת"א תקפו את בית הדין שהענישם בחומרה על התפרעות אוהדים

- שי ארצי וליאב נחמני

מכבי נתניה ממשיכה להיות אחת הקבוצות האטרקטיביו­ת בפלייאוף העליון. שעות אחרי שסג רה, כך נראה, על משחק מול קבוצת הפאר הגרמנית בורוסיה דורטמונד )ב 17 במאי בבלומפילד(, החבורה של בני לם הביסה 0:3 את הפועל ב"ש, מצמד שערים של פטריק טוומאסי ופארפה גויאגון.

אחרי מחצית ראשונה עצבנית הגי עה טעות של עומרי גלזר, שנתן כדור לשי קונסטנטין אשר מצא את הראש של טוומאסי בדרך לראשון. הגנאי היה קרוב לצמד אבל סחט הצלה גדו לה מהשוער, אבל לקראת סוף המש חק טוומאסי שוב מצא שוב את הרשת, ובדקה ה 96 גם פארפה גויאגון הצט רף לחגיגה.

יכול להיות שב"ש לא היתה מתפר קת ללא הפציעות של אנדרה מרטינס ורועי גורדנה וכמובן האדום של מיגל ויטור, אבל את הנעשה אין להשיב, ומ כבי חיפה עשויה לחגוג אליפות כבר בשבת הקרובה בטרנר.

"עונש חסר פרופורציות"

הנהלת מכבי ת"א תערער על העונש הקשה שספגה מבית הדין של ההתאח דות, שהטיל עליה משחק רדיוס בפו על וסגירת שערים 11-10 למשך חמי שה משחקי ליגה, בעקבות התפרעות האוהדים בחצי גמר הגביע נגד ב"ש. הצהובים זיהו אחרי אותו משחק שלושה מתוך 12 משליכי החפצים, שהובילו להפסקת המשחק, והודיעו כי יינקטו נגדם הליכים משפטיים, אבל בית הדין החליט בכל זאת שלא להקל בעונש שיעלה לקבוצה מיליונים.

במכבי תקפו את בית הדין: "העונש חסר כל פרופורציות. נדמה שהתשתית לענישה נבנתה בחודשים האחרונים בה עמדות לדין, בערעורים ותקדימים על חשבון מכבי ת"א בלבד. קשה להתעלם מתחושת האפליה שאופפת רדיפה זו. הענישה הקיצונית גולשת לעונת המ שחקים הבאה, תוך התעלמות מציבור אנשים בלתי ידוע ותוך שהיא פוגעת בצורה קשה בספורטיביו­ת".

מכבי חיפה - הפועל ת"א. הירוקים יצאו הערב לבלומפילד, מלווים ב 8,000 אוהדים. בחיפה מתכננים מספר שינויים בהרכב כשחוסה רודריגס יפתח כמגן, אך לא ברור אם זה יהיה בצד ימין במקום מיקאל אלפונס, או בשמאל על חש בון סאן מנחם. דולב חזיזה יחזור ל .11 בנושא אחר, המועדון יבקש דיון חוזר בנוגע לסגירת היציע הצפוני במשחק מול מכבי ת''א. במקביל, אוהדי הקבוצה יפגינו היום מול ההתאחדות.

בהפועל ת"א, המנסה להתאושש מההשפלה בדרבי, אדי גוטליב יחזור למרכז ההגנה, בעוד שי אליאס )מורחק(, מרקו יאנקוביץ', שלומי אזולאי החלוץ ויואב תומר )פצועים( ייעדרו.

 ?? ?? טוומאסי. סחף את נתניה לעוד הצגה צילום: ברני ארדוב
טוומאסי. סחף את נתניה לעוד הצגה צילום: ברני ארדוב

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel