Israel Hayom

אליפות עירונית

המאבק בין מילאן לאינטר על התואר באיטליה נמשך ● הרוסונרי נותרו בראש עם 0:1 מלחיץ על פיורנטינה, הנראזורי צמודים במקום השני בזכות 1:2 על אודינזה ● אנגליה: ניצחון קריטי לאברטון על צ'לסי 0:1

- דור הופמן

המסע של מילאן אל עבר אליפות ראשונה מאז 2011 נמשך עם ניצחון 0:1 על פיורנטינה, שמשאיר אותה במקום הראשון לפחות עוד שבוע. כרגיל במשחקים האחרונים, העצבים השפיעו על שחקניו של סטפנו פיולי, שהרבו להחמיץ ולא היו מרוכזים ליד השער. רק בדקה ה ,82 ואחרי טעות קשה של שוער פיורנטינה פייטרו טרצ'אנו, רפאל לאאו כבש את השער שחיכו לו כל כך בסן סירו.

כמה שעות אחר כך אינטר התא רחה אצל אודינזה, כשהיא במרחק חמש נקודות מהרוסונארי. שער נגי חה מוקדם של איבן פרישיץ' שחרר הרבה לחץ אצל השחקנים של סימו נה אינזאגי, ולפני הירידה להפסקה, לאוטרו מרטינס תיקן פנדל מוחמץ שלו וקבע 0:2 עם שערו ה 17 העונה. שער מצמק של איגנסיו פוסטו בדקה ה 72 הכניס את הנראזורי לפאניקה גדולה, אך זה לא מנע ממנה ניצחון 1:2 שמשאיר אותה במאבק. שלו שה מחזורים לסיום העונה, למילאן יתרון של שתי נקודות, והכל ברג ליים שלה.

יובנטוס הבטיחה את מקומה בשלב הבתים של ליגת האלופות כשגברה 1:2 על ונציה. לאונרדו בונוצ'י, ביום הולדתו ה ,35 כבש את שני השע רים לזכות הגברת הזקנה, כאשר את שער השוויון הזמני של מתיאה אראמו בישל דור פרץ 26) דקות(. עוד אתמול: אנדראה בלוטי נכנס כמחליף בדקה ה 72 וכשטורינו שלו פיגרה 0:1 מול אמפולי. את המשחק הוא סיים עם שלושער וקבוצתו עם ניצחון .1:3

תקווה בגודיסון פארק

נוכח המצב הקשה של הקבוצה, אוהדי אברטון התגייסו למאבקי ההישרדות של הקבוצה לקראת המ שחק מול צ'לסי. בלילה הם הרעישו מחוץ למלון של הקבוצה הלונדו נית, ואמש אחר הצהריים המתינו לאוטובוס השחקנים עם הגעתו לגו דיסון פארק. בדיעבד, זה בדיוק מה שהיה צריך פרנק למפארד לקראת המשחק מול הקבוצה שבה כיכב כש חקן. אברטון היתה נמרצת, צ'לסי לא מרוכזת, וטעות קשה של ססאר אס פיליקואטה בתחילת המחצית השנייה הולידה את ה 0:1 של רישארליסון. הקבוצה של תומאס טוכל ניסתה להשיג שוויון וכמעט עשתה זאת, אך ג'ורדן פיקפורד סיפק את אחת מהדיפות העונה, שעשויה להתברר בהמשך גם כהדיפה של הישארות בליגה.

במעלה הטבלה, ארסנל שמרה על המקום הרביעי בזכות ניצחון 1:2 קשה בדרבי מול ווסטהאם. את השע רים לזכות התותחנים כבשו שני הב למים, רוב הולדינג עם שער פרמייר ליג ראשון בקריירה, וגבריאל, כשבין לבין ג'רוד בואן הצליח רק להשוות זמנית עם העשירי שלו העונה. מוק דם יותר טוטנהאם בילתה ברביעייה הראשונה למשך כמה שעות כשגב רה 1:3 על לסטר עם הצגה של יונג מין סון. הדרום קוריאני בישל להארי קיין את ה 0:1 ששם סוף לבצורת של

חמישה משחקים בלי גול של חלוץ התרנגולים, ובהמשך הוסיף סון צמד מרהיב שהעלה את מאזנו ל 18 שערי ליגה. קלצ'י איהנצ'ו צימק לקראת הסיום, אך פניה של לסטר בכל מקרה אל גומלין חצי גמר הקונפרנס מול רומא ביום חמישי.

צרפת. הפסד 0:1 לניס קירב את בורדו לירידת ליגה ראשונה זה 30 שנים.

העשירי של זהבי

ערן זהבי כבש את שערו ה 10 העונה בניצחון 2:4 של פ.ס.וו איינ דהובן על ווילם. שלושה מחזו רים לסיום העונה הפער של פ.ס.וו מאייאקס הוא ארבע נקודות. אופיר מרציאנו השלים 90 דקות בניצחון 1:3 של פיינורד על פורטונה סיטא רד. אלי דסה וויטסה גברו 1:2 על גו אהד איגלס. בסקוטלנד, ניר ביטון וליאל עבדה נכנסו כמחליפים ב 1:1 בין סלטיק לריינג'רס. שלושה מחזו רים לסיום, לקבוצה של הישראלים יתרון של שש נקודות בפסגה.

 ?? ??
 ?? ??
 ?? ?? רישארליסון. הפתעה צילום: רויטרס
רישארליסון. הפתעה צילום: רויטרס

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel