Israel Hayom

"הסתובב עירום עם סכין": גבר חשוד ברצח אמו בקריית אתא

בן ה־24 צפוי להילקח לבדיקה פסיכיאטרית בעקבות הרצח קרוב של המשפחה ל"ישראל היום": "דינה היתה אישה מדהימה, כל אדם שפגש אותה התאהב בה מייד"

- מישל מכול

גבר בן 42 נעצר בסוף השבוע בקריית אתא בחשד שרצח את אמו בת ה־26, דינה שמחון ז"ל, לאחר שנצפה מסתובב בבניין מגוריה עירום עם סכין בידו.

בעוד החשוד צפוי להיות מובא לבדיקה פסיכיאטרית, המשטרה פתחה בחקירת האירוע לצד איסוף ממצאים בזירה. חובש מד"א, איתי מזור, סיפר כי שמחון נמצאה כשהיא מחוסרת הכרה ועם סימני אלימות קשים. הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותה במקום.

"היינו בתוך הבית ושמענו צעקות. יצאתי החוצה וראיתי אדם עירום מסתובב עם סכין. התקשרתי למשטרה ובאו לעצור אותו. הבנתי שהוא רצח את אמא שלו", סיפר אחד השכנים ל"ישראל היום".

הקרובים והשכנים התקשו לעכל את הרצח המזעזע בחדר המדרגות. "דינה היא חיפאית, נולדה בחיפה. היתה לה חנות בגדים בשכונת הדר ואחרי שס

גרה אותה החלה לעבוד בחברת ביגוד ארצית. היא מוכרת בעיר חיפה. אישה מדהימה, כל אדם שפגש אותה התאהב בה מייד. היא אשת עבודה. כל החיים שלה עבדה ללא הפסקה", סיפר חבר של המשפחה האבלה.

החשוד עבד בהיי־טק

לדברי החבר, "דינה אהבה לטייל עם חברות וליהנות מהחיים. לאחרונה היא למדה להיות קונדיטורית. יש לה שני בנים מחוננים, גאונים, שעובדים בהיי־טק, כולל הילד החשוד ברצח אמו. כל החיים היא השקיעה בהם. לפני חצי שנה היא עברה מחיפה לקריית אתא והתגוררה בשכירות. היתה לה מחשבה לעבור לאזור המרכז, קרוב לילדים, אבל היא דחתה את ההחלטה לעוד שנה.

"כששמעתי שדינה נרצחה לא האמנתי. לא יכול להיות. אני חבר של המשפחה 40 שנה. גדלנו ביחד. היו לה ילדים לתפארת, גאונים, מוצלחים. אני לא מאמין שאפסיק לפגוש אותה. יהי זכרה ברוך".

תושבת הבניין סיפרה ל"ישראל היום" כי "היא אישה טובה, מקסימה, עבדה במכירות של בגדים. היא גם למדה קונדיטוריה. אני בהלם מהאירוע. זו שכונה שקטה עם דיירים שקטים".

שכן אחר של הנרצחת הוסיף: "אשתי שמעה צעקות מחדר המדרגות. היא ראתה בעינית של הדלת שהמשטרה עוצרת אדם עירום עם סכין ביד. התחושה לא טובה בבניין. לאט־לאט נתאושש מהמקרה. לא הכרנו אותה כי היא יחסית חדשה בבניין".

 ?? ?? זירת הרצח בבניין בקריית אתא. השכנים שמעו את הצרחות צילום: מישל דוט קום
זירת הרצח בבניין בקריית אתא. השכנים שמעו את הצרחות צילום: מישל דוט קום
 ?? ?? דינה שמחון ז"ל
דינה שמחון ז"ל

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel