Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום ראשון - 08.05.2022

-

גדי אתם מרגישים אי נוחות מסוימת במערכת היחסים, אבל אין סיבה לדאוג. למרות מה שקורה, לא עולה לכם מחשבה לעזוב או לפרק את החבילה. החיפוש אחרי דרכים לתיקון המצב הוא בהחלט חיובי.

דלי הציפיות שלכם לא ריאליסטיות, וזה מתכון בדוק לאכזבות. נסו למתן. אין גבול לחלומות שלכם, והעיקר הוא הביצוע. אל תסתבכו עם אנשים שנראים כאילו הם עושים לכם טובות. במישור האישי - יופי של יום.

דגים אווירה נינוחה ורגועה. אתם מצליחים לשמור על פרופיל נמוך ולא לעורר מהומות, אף שיש דברים שמפריעים לכם. נצלו את היצירתיות שלכם כדי להפוך את הבילוי המשותף לחוויה שונה משגרת היום יום.

טלה יום עמוס ביותר, המלווה בתחושה מצוינת של הישגיות והספק גבוה. אתם עלולים להיקלע להוצאות בלתי צפויות, ולכן מוטב שתיזהרו. אתם עומדים לבקר חברים, ושם לפגוש באופן מקרי מישהו שיכול לעזור לכם.

שור אתם מתפתים לרכישה חשובה אך לא דחופה. ענייני כספים וניירת מטרידים אתכם מאוד, אך אתם פועלים מתוך התרסה כלפי כל העולם. כדאי לבדוק את המידע שצברתם בתקופה האחרונה ולפעול משיקולי כדאיות.

תאומים אתם מנסים לנהל את היום הזה ברוגע, אבל נתקלים בקשיים מכל הכיוונים. בבית האווירה מתוחה, ואתם עושים מאמצים לא ללבות את האש. אתם מרגישים שלא מעריכים אתכם, למרות ההשקעה הגדולה מצידכם.

סרטן צפוי עימות עם מישהו מבני המשפחה, שמעלה טיעונים המעמידים אתכם באור שלילי. בתחום הרומנטי יש צורך בהשקעה גדולה של אנרגיה, וזה לא בדיוק מתאים לכם כרגע. צפויות חדשות טובות הקשורות לעבודה.

אריה החוש האסתטי שלכם מפותח מאוד, וחשוב לכם איך שאתם נראים. זה בהחלט נחשב אחת מהתכונות הטובות שלכם. יחד עם זאת, כדאי לכם לזכור היכן עובר הגבול בין טיפוח עצמי לבין פרפקציוניז­ם.

בתולה נראה כי החלטתם סוף סוף להפסיק את הסיוט שאתם סוחבים על צווארכם כבר חודשים רבים. שינוי במקום העבודה יגרור שינויים נוספים בתחומים אחרים. הביאו בחשבון כי זו תקופה לא קלה מבחינה כלכלית.

מאזניים גם בעבודה וגם ביחסים האישיים, אתם מאוד נמרצים היום. משימות שהתחלתם בעבר מגיעות היום לכלל הגשמה ולסיום מוצלח. אתם מפיקים לקחים חשובים מהתרחשויות שקורות סביבכם. גלו ערנות.

עקרב בזבוז כספים ללא ביקורת עצמית עלול להביא למצב של אי נעימות. עליכם להתגבר על ההתנהגות חסרת הרסן שהשתלטה עליכם. את התסכולים שלכם, חשוב שתלמדו לרפא בדרכים אחרות.

קשת השתתפות בפעילות קבוצתית תורמת לאגו הפצוע שלכם. אתם מגיעים למסקנות מרחיקות לכת. תחושה של הצלחה מאפשרת לכם להגיע להישגים מרשימים בתחום העבודה. זמן לקחת יוזמה ולארגן אירוע חברתי.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel