Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

יום שני - 09.05.2022

גדי

התעקשות בתחום הרומנטיקה גורמת לכם לרדוף אחרי דמות שמשחקת אותה מסתורית וקשה להשגה. נראה שבמקרה זה אתם צריכים לנקוט טקטיקה שונה מהרגיל כדי להשיג את מטרתכם.

דלי

עליכם להיות ממוקדים וקשובים יותר לבני הזוג. עימות עשוי להתפתח על רקע אירוע ישן. הנטייה שלכם לסודיות ולהסתגרות מרחיקה מכם גם את מי שיש לו סבלנות. שיפור התקשורת יעזור, אם תתמידו ביחס מפנק ואוהד.

דגים

מפגש ידידותי מצליח במיוחד, ודווקא מכיוון שאתם נהנים כל כך שלכם. גובר התסכול. הצד השני לא מייחס משמעות למפגש, ולא מראה סימנים לכיוון רומנטי או אינטימי. אל תהססו להביע את הרצונות והציפיות

טלה

אתם מנסים לשנס מותניים ולאסוף כוחות לקראת פרויקט שהגיע הזמן לבצע. רמת האנרגיה האישית שלכם גבוהה, ואף על פי שאתם חוששים מהעתיד - האופטימיות בסופו של דבר מנצחת.

שור

פרויקט שלקחתם על עצמכם מתברר כקשה במיוחד. אתם מחפשים דרך לצאת מההתחייבות בלי לגרום ליותר מדי נזקים. ייתכנו עימותים עם בני הזוג או אי הבנות על רקע של פוליטיקה משפחתית.

תאומים

יש לכם החלטות הקשורות לחיים האישיים, אבל אתם מתקשים לעמוד בהן בגלל כל מיני "שליחי מצווה", המנסים להניא אתכם מהדרך שבחרתם. זה בדיוק הזמן לשלוח את כולם לדרכם ולהמשיך בכיוון שבחרתם.

סרטן

אתם עסוקים בתכנון הנוגע לחיים האישיים ושוקלים שינוי. פיתוח היכולת להבחין בין עיקר לטפל ולהתמקד ברצונות הפנימיים שלכם יוביל אתכם לדרך פעולה נכונה. המון חברים טובים ישמחו להקשיב.

אריה

היכולת שלכם לגלות אמפתיה כלפי אחרים גורמת לכם לבלות זמן רב עם אנשים הזקוקים לעזרה ולתמיכה. במסגרת ההתפעלות שלכם מההשפעה החיובית והמבורכת שיש לכם, אתם קצת שוכחים את עצמכם.

בתולה

אתם עסוקים מאוד היום בכל מה שקשור לעבודה. אפשרות של חתימה על מסמכים תעלה על הפרק. בכל מקרה, שימו לב לאותיות הקטנות. צפויות לכם לא מעט משוכות בדרך, אך ההצלחה מחכה מעבר לפינה.

מאזניים

אתם מגלים רגישות כלפי חברים וחברות. בתמורה אתם מקבלים הרבה תשומת לב והרגשה של חשיבות עצמית. חשבו היטב אם העסקאות האלה שאתם עושים עם אנשים סביבכם אכן מקדמות אתכם חברתית.

עקרב

הקצב המהיר שאתם מפגינים גורם לאנשים אחרים לסחרחורת. קשה להתחרות בכם בתחומים שבהם אתם מיומנים. פרויקט חדש שאתם עסוקים בהשלמת התכנון שלו גורם לכם לא מעט דאגות.

קשת

שתפו אחרים בניסיון שלכם לפתח את הביטחון והמודעות. הצורך שלכם להבין את המשמעות של אירועים חסרי פשר, לכאורה, יביא אתכם בסופו של דבר למקום הרבה יותר טוב, שבו תוכלו להבין את עצמכם.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel