Israel Hayom

מכבי ת"א רוצה לדחות את החגיגות של חיפה

- שי ארצי

מעבר לעובדה שמכבי תל אביב לא רוצה לראות את מכבי חיפה חוגגת מולה אליפות, הצהובים ירצו להשיג היום ניצחון שירמוז ליריבה הגדולה שאולי העונה היא תזכה בתואר - אבל שהמצב הנוכחי לא יימשך עוד הרבה זמן.

אם יש משהו שמדאיג את הצהובים, זה שמכבי חיפה תהפוך להיות מכבי תל אביב של לפני כמה שנים - זו שהביאה לקהל הצהוב חמש אליפויות בשמונה עונות. על מנת שזה לא יקרה, בקריית שלום כבר עובדים לילות כימים על כל הבעיות שהיו השנה בסגל.

ערן זהבי היה ונשאר המטרה הגדולה של מכבי, אבל הוא עדיין שוקל את ההצעה שיש לו מבוטאפגו הברזילאית - כך שמצד אחד מכבי יודעת שזהבי הוא "שובר השוויון" שהקבוצה צריכה במאבק נגד מכבי חיפה, אבל היא גם ממשיכה לפעול על בניית הסגל מבלי להביא בחשבון את כוכב פ.ס.וו. איינדהובן.

אז מה הצהובים מתכננים לעשות, כדי שבעונה הבאה הם לא יגיעו למצב שבו חיפה יכולה לזכות בעוד אליפות מולם ועל חשבונם? ובכן, התשובה היא בראש ובראשונה - לנסות להחזיר את הגנת הברזל. בסופו של דבר, קבוצה שרוצה לקחת אלי פות לא יכולה לספוג 36 שערים ב 33 משחקים. מכבי חיפה, לצורך השוואה, ספגה עד כה 24 העונה,

ואילו מול הפועל ב"ש נכבשו העונה 26 שערים. מכבי רוצה לצרף בעונה הבאה בלם זר שיהיה הת חנה האחרונה בהגנה - כפי שז'איר אמאדור וקרלוס גארסיה היו באליפויות של הצהובים. עם זאת, גם אופציה של בלם ישראלי נמצאת על הפרק - ומי שלאחרונה הצטרף לרשימת המועמדים הוא ניר ביטון, שלא ימשיך בסלטיק.

אגב, יש אפשרות שמכבי תנחית גם שני בלמים, מפני שלא רק ז'וסוואה סה יעזוב הקיץ, אלא ככל הנראה גם מתן בלטקסה. אבל זה לא יהיה השינוי היחידי בהגנה - יש גם רצון להביא מגן ימני בכיר.

ההגנה בעונה הבאה תהיה המפתח לעונה מוצ לחת או כושלת של הצהובים. נכון, מכבי גם תהיה חייבת להביא שחקני התקפה זרים וישראלים, שי צטרכו לתת מספרים טובים יותר משל השחקנים הנוכחיים, אבל הרצון הוא קודם כל לבנות הגנה טובה - כי היא שמביאה תארים.

 ?? ?? יובאנוביץ' מול פלאניץ' במפגש הקודם
יובאנוביץ' מול פלאניץ' במפגש הקודם
 ?? ?? זהבי. עדיין חושב על הקרנבל בברזיל
זהבי. עדיין חושב על הקרנבל בברזיל

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel