Israel Hayom

גנבו את הבית

גלבוע/גליל הפתיעה בארנה עם 85:88 וחטפה מהפועל ירושלים את יתרון הביתיות בפתיחת הפלייאוף ● בני הרצליה עלתה ל 0:1 מול הפועל חיפה אחרי 85:107 נוח בלי סוויפ.

- אבי סגל

הפלייאוף מתחיל בסנסציה. הפועל חיפה העניקה להפועל ירושלים בניצחון על מכבי ת"א ביום שני את הביתיות לאורך כל הפלייאוף. אתמול ירושלים איבדה אותו, זמנית, בארנה, בפתיחת הסדרה מול גלבוע/גליל. השמינית בליגה הגיעה בלי פחד למשחק הראשון וני צחה בחוץ ,85:88 והבהירה שסוויפ לא יהיה, בטח לא על חשבונה.

זה היה ניצחון מוצדק של הצפונים. הם שלטו כמעט לאורך כל המשחק הודות ליתרון ברור בריבאונד ,(37:52) כולל 19 בהתקפה. הם נהנו מהצגה של לונדון פראנטס 27) נקודות, 6 של שות ו 8 אסיסטים(, והפתיעו עם הרכב שחסר את סשה קילייה ג'ונס ואת טיוס באטל. דרק קוק, המחליף של ג'ונס, גם

היה מדהים עם 19 ריבאונדים והוסיף 17 נקודות. המשחק השני יתקיים בגן נר ביום שני.

בקלי קלות. לעומת זאת, הסדרה בין בני הרצליה להפועל חיפה נפתחה כצפוי. הרצליה עלתה ל 0:1 אחרי שה ביסה 85:107 את הפועל חיפה, שם לא ידעו לנצל את הניצחון ביד אליהו כדי לייצר מומנטום. ההבדל הגדול בין הק בוצות היה הגנתי. הרצליה ספגה במח צית הראשונה 48 נקודות ו 36 בשנייה. תוצאת המחצית השנייה היתה 37:60 לטובת המנצחת.

שני הכוכבים הגדולים של הרצ ליה, צ'ינאנו אונואקו וכריס באב, היו מאופקים יחסית, אז מי שהובילו לניצ

חון היו אנדי ואן וליט, די.ג'יי קופר 12) אסיסטים( ובעיקר מוריס קמפ. האח רון, שהחל את העונה במכבי ראשל"צ, נתן משחק שיא עם 28 נקודות ורק 3 החטאות ב 16 זריקות. המשחק השני יתקיים ברוממה ביום ראשון.

יוצאים לדרך. היום (15:15) תיפ תח הסדרה הרביעית, כשהפועל חולון תארח את הפועל גליל עליון. הקבוצה של גיא גודס אמורה לעבור את המשחק הזה ואת הסדרה כולה, אבל קודם כל היא צריכה לחזור לעצמה. חולון בירי דה גדולה עוד לפני ההפסדים בפיינל פור בבילבאו, ומעבר לכך, לחזור אחרי אירוע שיא באירופה זו משימה מנטלית לא פשוטה. גודס עם החלטה מעניינת לפני הסדרה. שלישיית הגארדים לא תהיה לכל אורכה, מכיוון שאדם סמית' והיידן דלטון נשארו מחוץ לסגל. מנגד, גליל עליון מגיעה במצב קלאסי - גם בכושר טוב וגם ללא לחץ.

 ?? ?? קמפ מקדים את ורגאס, אתמול ביובל צילום: לירון מולדובן
קמפ מקדים את ורגאס, אתמול ביובל צילום: לירון מולדובן
 ?? ?? שחקני גלבוע/גליל חוגגים בבירה צילום: ברני ארדוב
שחקני גלבוע/גליל חוגגים בבירה צילום: ברני ארדוב
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel