Israel Hayom

שור 21 באפריל - 20 במאי

-

המודעות לעצמכם תעזור לשלב שינויים קטנים או גדולים בחייכם, דברים שתרצו לבצע במישור הרגשי או הכלכלי. בשישי תתקשו להתרכז במטלות שבחרתם. אלה מכם הלומדים למבחן יתקשו להתרכז. צאו להתאוורר. בשבת ובראשון תקבלו החלטה שתשרת את היעדים שלכם. גם אם יהיה בה סוג של התחדשות, תקבלו תמיכה שחשובה לכם. בשני ובשלישי אתם עלולים לאבד שליטה ולהיכנס למעורבות אינטימית שאולי תהיה נחמדה בהתחלה, אבל משהו ירגיש לכם לא נכון ותתרחקו. תעדיפו להציב גבולות או להסתגר. ברביעי ובחמישי תצאו מהמשרד, אולי ליום גיבוש או ליום עיון שישלב מפגשים חברתיים על בסיס מקצועי.

תאומים 21 במאי - 21 ביוני

עליכם להתמודד עם מצבים שידרשו מכם לבנות סדר יום באחריות. זה הזמן לשים לב לעצמכם ולשנות את אורח החיים, למשל שינוי בהרגלי האכילה. בשישי, מעורבות עם ידידים עלולה להיסחף למקום שלא צפיתם. אי הנוחות תיווצר בגלל מישהו שייכנס לפסים אישיים. בשבת ובראשון תיכנסו לפעילות ביצועית מעניינת ומרעננת. אולי גם אחריות חדשה שתקבלו. בשני ובשלישי היכרויות יפתיעו אתכם, בעיקר בגלל אופיין. אולי בן/ בת הזוג ירגשו? שמרו על פרופורציות, ייתכן שזה זמני. ברביעי ובחמישי תידרשו לסיים מטלות בלו"ז מוגדר. שמרו על התוכניות ושימו לב לפרטים. הדיוק חשוב, מאחר שאלה פרויקטים שבהם לא ניתן לתקן טעויות.

סרטן 22 ביוני - 22 ביולי

מפגש עם עצמכם יציג פוטנציאל שיפתיע ויעניק לכם סיפוק והנאה. תקבלו ביטחון ותפרגנו לעצמכם ולאחרים להתבטא ביצירתיות. בשישי, התנסויות חדשות לא יהיו בשליטתכם וגם הסמכות שלכם במשפחה תעמוד למבחן. בשבת ובראשון תרצו לשמור על פרטיות. מפגשים יתקיימו במסגרת בין־אישית - אולי לפרוק מהלב או סתם לפטפט על כוס קפה? בשני ובשלישי תשקיעו מזמנכם בטיפול בבעיות בוערות. בעבודה, שמרו על תוכנית בלי לחרוג ואל תקשיבו לעצות מאחרים. הלו"ז שלכם עמוס, ואם עליכם לצאת לנסיעה, חשוב שתהיה מוגדרת. ברביעי ובחמישי תציגו עמדה עצמאית תקיפה שעלולה לפגוע בשותף או בבן/בת הזוג. חשבו, האם זו הכוונה?

אריה 23 ביולי - 22 באוגוסט

תתמודדו כדי לבנות עצמאות בתוך המערכת. נסו לשלב רעיונות חדשניים ולשכנע את הסובבים שכדאי להתנסות. אם יש לכם ציפיות לתמיכה, שימו לב לדרך שבה אתם מציגים את החידוש. בשישי תוכיחו את עצמכם במיומנות ביצועית וארגונית, אבל מנטלית תרגישו "כבדים". שמרו על התוכנית המקורית. בשבת ובראשון, בגלל אי שקט פנימי, תעדיפו לעבוד מהבית. נסו לנטרל את מה שמפריע ולהתרכז בעבודה. בשני ובשלישי תצאו למפגשים חברתיים, אבל חשיפה שלא ציפיתם לה תגרום לכם להגיב בכעס. ברביעי ובחמישי תקפידו על תוכניות עבודה מסודרות ותשלבו פרויקט חדשני. שימו לב ללו"ז.

בתולה 23 באוגוסט - 22 בספטמבר

הפער בין הרצוי למצוי עלול להיות חריף. תנסו למצוא פתרונות, אבל מה לעשות שההתפתחויו­ת לא תמיד בשליטתכם. בשישי תחפשו דרך לשחרר מצוקה רגשית ותעדיפו לעשות זאת עם מישהו שלא תהיו חייבים לו בהמשך דבר. בשבת ובראשון, תוכניות לנסיעת עבודה יהיו חייבות להיות מסודרות. רצוי שתשימו לב לכל הפרטים, שכן מרקורי בנסיגה. אל תשכחו ניירת ומסמכים שתידרשו להציג בהמשך. בשני ובשלישי תעדיפו לעבוד מהבית. אולי תחכו לטכנאי או תחליטו לטפל בבית. זו הזדמנות לחדש אנרגיה. ברביעי ובחמישי תצאו למפגשים חברתיים עם קולגות לעבודה או חברים שאתם חשים משוחררים בחברתם.

מאזניים 23 בספטמבר - 23 באוקטובר

תקבלו הזדמנות לארגון כלכלי מחודש של הנכסים המשותפים והפרטיים. עליכם לעשות סדר בהוצאות, מצבכם לא מאפשר בזבוז על פינוקים. בשישי יתעורר צורך לעמוד על שלכם ולהציג עמדה עצמאית. ההתחלה תהיה אופטימית ותרגישו תמיכה מעודדת. בשבת ובראשון ייתכן שיגיעו כספים שחיכיתם להם. תיפגשו עם חברים, גם מהעבודה. תחושה של שחרור ועצמאות תלווה אתכם. בשני ובשלישי תבדקו רעיונות חדשים, אף שהניסיון ליישם עלול להכביד. המתינו לחודש הבא. ברביעי ובחמישי תתחילו את סוף השבוע ותרצו לנוח בבית. בהזדמנות זו, אולי תעשו סדר בארונות ובמגירות?

עקרב 24 באוקטובר - 21 בנובמבר

תתמודדו עם מצבים לא מוכרים. אתם בתחושת מיצוי, וגם אם אתם עצמאיים תרגישו צורך לשנות משהו בדרך שבה אתם מתנהלים. בשישי ייתכן מפגש הקשור לעבודה, משהו שיכול להוציא אתכם מהשגרה. מקצועית, תרגישו שזו הזדמנות לפריצת דרך. בשבת ובראשון, במפגש או בהיכרות, תחוו ביטחון מיידי. מפגש, גם עם אנשים מבוגרים מכם, יהיה לא פורמלי ויאפשר שיתופי פעולה להשגת מטרות משותפות. ההצלחה תהיה בזכות החלטות מגובשות. בשני ובשלישי תצאו עם חבר או חברה. הצורך בפרטיות יאפיין את הימים האלה. ברביעי ובחמישי הניידות תהיה גבוהה. ישיבות פוריות ישלבו סיעור מוחות במישור המקצועי.

קשת 22 בנובמבר - 21 בדצמבר

לפניכם תקופה שבה הניסיון להשתלב במסגרת חדשה לא יצלח. אתם בתחושה שהאירועים מתרחשים ללא שליטה, בכל יום קורה משהו חדש. כרגע לא תוכלו למצוא פתרון. המתינו בסבלנות, הפתרונות יגיעו. בשישי צפויות פעולות חברתיות, אבל לא ספונטניות. העדיפו להתבונן מהצד לפני שתתערבבו. בשבת ובראשון תבדקו רעיונות חדשים בעבודה, משהו שיהיה בעצימות גבוהה ושתגלגלו עד שיניב הסכמים עסקיים פורמליים. אחר כך תפנו לעצמכם זמן לנוח. בשני ובשלישי צפויה יצירת מחויבות בין־אישית עם ריחוק, שתהיה גם חשובה ל"אני" שלכם. ברביעי ובחמישי, אחרי מסע הוצאות, תכניסו את עצמכם לתקציב מחושב שלא ישאיר פתח לפיתויים ולפינוקים.

גדי 22 בדצמבר - 20 בינואר

הימנעו מעמדת כוח ונסו לשחרר. אם תדעו להסתכל על החצי המלא של הכוס, תגלו שאתם ניצבים בפני אירועים משמחים. בשישי, הסמכות שלכם תתקבל אף שתהיה מלווה במתחים. נסו להרגיע, יש דברים שיסתדרו רק בהמשך. בשבת ובראשון תמצאו את עצמכם מעורבים באירוע אישי במסגרת חברתית גדולה. המתח הרגשי יקשה עליכם ליהנות מהמפגש החברתי, כך שכדאי שתעדיפו את הטריטוריה הפרטית, בחברת אנשים שיש סיכוי שלא תיפגעו מהם. בשני ובשלישי תתקשו להישאר במקום העבודה, אבל הצורך לסיים מטלות ישאיר אתכם כדי לעמוד בלוח הזמנים. ברביעי ובחמישי, הצורך להשתחרר ישפיע על דרך ההתנהלות שלכם.

דלי 21 בינואר - 18 בפברואר

תשאפו לבצע שינויים ולבסס עצמאות. נסו לזכור ש"לא כל הנוצץ זהב הוא" ובחנו שוב את המהלכים, כדי לא להצטער בהמשך. בשישי, כושר הביטוי שלכם יהיה במיטבו. תנסו לצאת מהשגרה וליהנות מחוויות חדשות. שבת וראשון יהיו ימים של הרמוניה בעבודה. גם אם יתעורר מתח, תדעו ליישר את ההדורים. אתם בעמדת סמכות והשליטה בידכם. בשני ובשלישי מומלץ לצאת למפגשים חברתיים־מקצועיים, אולי ישיבות עבודה שיפגישו אתכם עם עמיתים מהעבר. ברביעי ובחמישי תשתלבו בתפקיד שידרוש מכם חשיבה חדשנית לצד ערנות לפרטים. כדאי שתכינו תוכנית סדורה, כך לא תעשו טעויות שלא ניתן לתקן.

דגים 19 בפברואר - 20 במארס

עליכם להשקיע מזמנכם במסגרות המשפיעות על חייכם, אולי לפתור בעיה שצצה. ניסיון העבר יעזור - ואל תהססו לבקש עזרה. בשישי, המצב הכלכלי ישפיע ותהיה נטייה לבזבז כספים השייכים למשפחה או לעסק. אולי תקבלו כסף מגורם חיצוני שיאפשר לכם בזבוזים, אבל היזהרו. בשבת ובראשון תתקשו להתמודד עם מטלות ותחפשו דרך לצאת. הניידות ואי השקט יהיו גבוהים, אבל התנאים החיצוניים יעזרו לכם לצאת בלי נקיפות מצפון. בשני ובשלישי, תחושת האחריות תשפיע על אופי תוכניות העבודה שלכם. ברביעי ובחמישי תרגישו שיש הזדמנות להשתחרר, אולי גם מישהו במקום העבודה שנוכחותו מפריעה יעזוב.

טלה 21 במארס - 20 באפריל

צפויים כיופים עם בני המשפחה או עם חברים קרובים. בשישי תבחרו לבלות עם בן/בת הזוג ותקבלו החלטות משותפות שיעזרו לקדם תוכניות. תחושות הבטן יעזרו. בשבת ובראשון תעסקו בכספים. אל תשאירו כסף נזיל ואל תהמרו, שלא תופתעו שהכסף "נעלם". הגדירו מראש מה חשוב לרכוש ומה סובל דיחוי. בשני ובשלישי תידרשו לשמור על ערנות, אתם עלולים לקבל מידע שיעודד אתכם לצאת לחו"ל. הפעילו שיקול דעת כשאתם מקבלים החלטות עכשיו. ברביעי ובחמישי תקבלו אחריות במסגרת העבודה. ההגדרות החדשות יחזקו את מעמדכם.

 ?? ?? צרויה שלו סופרת, בת 63
צרויה שלו סופרת, בת 63
 ?? ?? אנדי מארי טניסאי, בן 35
אנדי מארי טניסאי, בן 35
 ?? ?? דניס רודמן כדורסלן עבר, בן 61
דניס רודמן כדורסלן עבר, בן 61
 ?? ?? מארק צוקרברג מייסד מטא, בן 38
מארק צוקרברג מייסד מטא, בן 38
 ?? ?? קייט בלאנשט שחקנית, בת 53
קייט בלאנשט שחקנית, בת 53
 ?? ?? שגיא מוקי ג'ודוקא, בן 30
שגיא מוקי ג'ודוקא, בן 30

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel