Israel Hayom

שיפור מתון

הקומפס של ג'יפ עבר עדכון הכרחי והגיע אלינו ● העיצוב עדיין נראה מצוין ותא הנוסעים רושם קפיצה משמעותית ● האם זה מספיק כדי לעמוד בתחרות המתחדשת ללא הרף? יצאנו לגלות

- אריאל אלסיבוני "אוברדרייב"

חיי המתחרים בקטגוריית רכבי הפ נאי הקומפקטיים - אינם קלים. מתחרים חדשים מוצגים חדשות לבקרים, ומי שרק הרגע היה המילה האחרונה - כבר נותר מאחור. גם למותג חזק ונחשק כמו ג'יפ הקטגוריה הזו לא מחכה, והקומפס, שגרסתו מתוחת הפנים נוחתת כאן, הוא כבר רכב ותיק למדי.

עדכון הכרחי

בסך הכל, ואף על פי שבושש להגיע, הע דכון שעבר הקומפס מקיף למדי. העיצוב החיצוני קיבל ליטוף קל וזה טוב, כי המ ראה של הקומפס הוא בהחלט אחד הקלפים החזקים שלו. זה אולי לא רנגלר אבל הוא בהחלט מזכיר צ'ירוקי קטן, וזו מחמאה. את עיקר השינויים, ואת קפיצת המדרגה המ שמעותית, מוצאים בתא הנוסעים. בג'יפ הצליחו למחוק את גילו של הקומפס בכל הקשור לתחושה בתא הנוסעים. שילוב החו מרים בגרסה הנבחנת מוצלח מאוד, ההרכבה מרגישה הדוקה ויש כאן זריקה משמעותית של מסכים כנדרש היום - האחד מול הנהג ומתפקד כלוח שעונים, השני גדול במרכ זו של התא. התפעול של אלו מצוין ומהיר, ובג'יפ השכילו להשאיר חלק ממתגי התפעול החיוניים מחוץ לתפריטי המגע.

מה שלא חדש מסתתר מתחת למכסה המ נוע. בעולם אפשר לקבל את הקומפס עם מנועים חזקים יותר וגרסאות הנעה כפולה. בארץ ההיצע מסתמך על מנוע 1.3 ל' מוגדש המפיק 150 כ"ס, ומעביר את כוחו אל הג לגלים הקדמיים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת 6 יחסי העברה.

בעיר ובכפר

יחידת ההנעה המתוארת עושה את העבודה בעיר ומחוצה לה, אבל לא תמיד עומדת מול ההיצע סביב. הביצועים טובים בסך הכל, ומה שיפריע לאנינים כאן זו תגובת המנוע המוגדש המושהית ופעולת התיבה. זו מעדיפה העברות חלקות ונעימות על מהירות, ולא תמיד ממצה את המנוע עד תום. בימי המבחן העמוסים צרי כת הדלק שנרשמה עמדה על 11.7 ק"מ/ל'.

מעבר לזה, תא הנוסעים של הקומפס המ שיך להרשים אותנו ככל שהמשכנו לנהוג. המושבים, לדוגמה, התגלו כנוחים לאורך זמן. הנוחות העירונית במהירות איטית על כבישים שבורים נפגמת בגלל הצמיגים נמו כי החתך של גרסה זו וגם בגלל כיול קשוח למדי. במהירות גבוהה יותר מציג הקומפס יכולת בוגרת יותר, ובעומס גבוה מורגש מחסור בריסון.

סביבה קשוחה

כאמור, הסביבה שאליה נשלח הקומפס המחודש רווית מתחרים חדשים ורבי יכו לת. נקודת התורפה העיקרית שלו מולם היא יחידת ההנעה. גם המחיר של הגרסה הנבחנת מעמיס עליה התמודדות עם מתח רים המציגים יכולת עדיפה. כך שהקומפס יקרוץ בעיקר לאלו שאוהבים את המותג האמריקני, ורוצים את הרושם שמייצר המ ראה החיצוני שלו.

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel