Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שלישי - 17.05.2022

-

גדי יש לכם הזדמנות לשפר את המצב הכלכלי. דברו עם הבוס לגבי העלאה. יום מתאים לקניית כרטיס פיס או לוטו. תיתכן הצעת עבודה מפתה. תחום הקריירה נמצא במגמת עלייה. זה הזמן להציע הצעות ייעול.

דלי יום נפלא. השנינות שלכם וחוש ההומור פותחים בפניכם דלתות רבות. יש לכם לא מעט אתגרים שמדליקים אתכם אבל אינכם בטוחים איך לגשת וכיצד להתחיל. יש מישהו שאתם מנסים להתקרב אליו.

דגים צפויות התפתחויות מפתיעות בתחום הקריירה. אתם יכולים להתבלט ולהוכיח לעולם עד כמה אתם מוכשרים. אל תפספסו את ההזדמנות. אל תיתנו לייסורי מצפון לקלקל לכם את ההרגשה הטובה.

טלה יש לכם נטייה להיות מושפעים מכל מה שקורה סביבכם גם אם הדברים אינם חשובים במיוחד. היום אתם מצליחים להירגע, להשתחרר מחרדות וליהנות. זהו יום מתאים לבילוי משפחתי וליציאה בערב.

שור אתם זקוקים להמון תשומת לב ומקבלים אותה מכל כיוון, מה שגורם לכם להרגיש אהובים ומוגנים. המצב בתחום הזוגיות טוב מאוד. בני הזוג מעניקים לכם המון אהבה. השקיעו אנרגיות וזמן בהקשבה לצד השני.

תאומים יום מתאים לפעילות רומנטית. ייתכן שפגשתם מישהו שנראה מתאים להגשים איתו פנטזיה. תגלו צדדים חדשים ומפתיעים אצל בני הזוג, אפילו שחשבתם שכבר אי אפשר להפתיע אתכם.

סרטן נקיפות מצפון הן בזבוז זמן מוחלט. אל תתברברו בשיחות התנצלות. פשוט אין טעם. קצת פינוק ומילה טובה יעשו את העבודה ויגשרו על פערים שגורמים למתח מיותר. על מה שנחוץ לשנות - תעבדו בשבוע הבא.

אריה חוסר הבהירות שבו אתם שרויים משפיע על מצב הרוח. הגיע הזמן לעשות בדק בית רציני. דווקא בזוגיות שוררת אווירה הרמונית ונינוחה, מה שגורם לכם להירגע מעט. יש לקחת לידיים את השליטה על החיים.

בתולה שיחת נפש שמטרתה בירור תוכניות של אדם קרוב תשפר את האווירה ביניכם. עדיין לא הגיע הזמן להעמיד במקום דמות שמעצבנת אתכם זה זמן רב. החשדות שלכם קשים להוכחה ויש לאסוף עוד נתונים.

מאזניים אתם מרגישים מאוהבים אך לא בטוחים שמושא התשוקה שלכם מרגיש אותו הדבר. הגיע הזמן להתבגר, אלא אם כן אתם מוכנים לחשוף את עצמכם לפגיעה רגשית שוב ושוב. עליכם לחשוב על ההווה.

עקרב פרויקט בעבודה, שחשבתם שלא יתממש לעולם, דורש מכם השקעה רבה. אתם עושים זאת בשמחה בגלל חוסר רצונכם לבלות בבית. שימו לב, בריחה אינה הפתרון. כדאי לנסות לשוחח על מה שכואב באמת.

קשת הרשו לעצמכם להקדיש משאבים להנאות ולבילויים, בעיקר כאשר אתם מנסים להרשים זרים. למי שמחפש קשר, היום אינו היום הכי מוצלח בשנה מבחינה רומנטית. צפויה הצעה מעניינת - דווקא בעיצומו של ויכוח.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel