Israel Hayom

צרה צרורה ושמה בני סכנין

- אביעד פוהורילס

1עוד

ערב שאמור היה להסתיים בשמחה וחגיגת אליפות, הלך אתמול לאיבוד בכדורגל שלנו, ושוב בגלל כאב ראש הולך ומתעצם ושמו בני סכנין. כן, מועדון הכתר של המגזר הערבי מתחיל להיות - וצריך לבדוק למה - צרה שחוזרת על עצמה, כמו מקל בגלגלים של מינהלת הליגות.

פעם הם מתקינים לוחות פרסום לא תקניים, פעם נזרקות אבנים על אוהדים של נתניה בדוחא, ואת מול לא העמידו את כמות הסדרנים הנדרשת. נקבע שיביאו ,205 הגיעו בקושי .90 אבו יונס החלטורי סט שוב פישל, אבל החצוף הזה אומר שלא מבטלים משחק "בגלל 20 סדרנים", ואני מקווה שהפעם הוא יחטוף כמו שצריך.

בסכנין כולם נוהגים בכפפות משי. בגלל שהיא מהמגזר, בגלל שהיא מהפריפריה, בגלל שאכלו לה ושתו לה. אני מקווה שסכנין לא תהיה המודל לחיקוי של בני ריינה, אחרת אוי ואבוי.

וגם במנהלת הליגה, שלא ירחצו בניקיון כפיהם, כי הם חלק מהפארסה הזאת, שהיתה כתובה על הקיר לפחות יומיים. כשראו שיש עניינים, היה צריך לה צמיד לסכנין 'קצין מבחן', כזה שימנע את קריסת המשחק מול חיפה. סכנין פישלה, המנהלת חיפפה ולי נמאס משתיהן. משומקום דחו להפועל ת"א את הקץ, וסידרו לה אופציה לנסוע לאירופה, ולא כתיירת. בכדורגל אין מגיע, אבל בינה לבין מכבי נתניה, אם מסתכלים מה כל אחת עשתה העונה – ברור שנתניה ראויה יותר. היא שיחקה כדורגל טוב בהרבה, היא נתנה הצגות מול חיפה, ב"ש ומכבי ת"א ומגיע לה גם בגלל בני לם, שחזר מהכפור והפך למאמן המ עניין והרומנטי בליגה.

למרות שהן צמודות בטבלה ובנקודות, פערי האיכות ביניהן גדולים, ועדיין במפגשים הישירים ביניהן, נתניה מתקשה והתקשתה להכריע גם אתמול. היא לא נתנה להפועל לנשום, ישבה על שטקוס עם 2:19 במצבים, אבל לא הגיעה להזדמנויות אמיתיות.

ריינשרייבר חזר בו במהירות מטעותו להרחיק בצהוב שני את למקין, וביטל גם את הפנדל. הוא ישבור שיא כשיבטל עוד פנדל ועוד אדום, הפעם לגוטליב. אותי זה די שכנע שהפועל תגנוב בסוף ארנק, אבל עכשיו, כדי שנתניה לא תיסע לאירופה, הפועל תצטרך לעשות מה שהיא כבר משוכנעת שלא תעשה לעולם – לנצח בדרבי.

 ?? ?? מוחמד אבו יונס, אתמול צילום: אלן שיבר
מוחמד אבו יונס, אתמול צילום: אלן שיבר
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel