Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שני - 19.09.2022

-

גדי

נכון שאתם מוטרדים, אבל מה שחשוב כדי לצאת מהפלונטר הרגשי הוא לפתוח את הלב והראש ולהיות קשובים למה שיש לאחרים לומר. תשובות לעניינים המטרידים אתכם נמצאות בהישג יד, לפחות באופן חלקי.

דלי

אתם מנסים להיות קשובים כלפי הקרובים אליכם, אבל זה לא ממש הולך לכם. ייסורי מצפון שכביכול עוזרים לכם לכפר על מה שעשיתם - לא תורמים לשינוי המצב. הציפיות שלכם מעצמכם ומאחרים מוגזמות.

דגים

השקעה בילדים או בקרובים מבוגרים גוזלת את מרבית הזמן הפרטי שלכם. אתם זקוקים לזמן כדי להירגע ולאסוף כוחות. הכי טוב היה אילו הייתם "תופסים" כמה שעות של שקט כדי לעסוק במדיטציה.

טלה

נורא בא לכם שמישהו ישים לב אליכם ויעניק לכם מלוא חופניים פינוקים ומילים טובות. אתם עלולים למצוא את עצמכם ממלאים את החלל החסר בנתיבים הרפתקניים או בקניות לא מבוקרות.

שור

אתם מוצאים את עצמכם במרכז פעילות בנושא שסחף אתכם לגמרי, ואתם מוכנים להשקיע במשימה את מיטב זמנכם ומרצכם. המטרה ראויה בהחלט, והפעילות תפתח בפניכם הרבה אפשרויות חדשות.

תאומים

זהו יום טוב שבו אתם מעניקים אהבה למישהו קרוב שזקוק לתשומת לב, ומקבלים מלוא חופניים בחזרה. התקפה קלה של קנאה יוצרת מתיחות עם בן/ת הזוג אבל מתפוגגת במהלך היום. הפיוס מתוק מתמיד.

סרטן

היום צפויים קשיים בתקשורת. אדם חדש הפורץ לתוך חייכם מרשים אתכם מאוד. רצוי שתרסנו קצת את עצמכם. תנו לעניינים להתפתח בצורה שקולה. מצב הרוח ההפכפך גורם לכם לקבל החלטות שגויות.

אריה

הרקיע מזרים אנרגיות אל גזרת מזל אריה ומתסיס אותה. צפוי יום עם דגש על התחום הרגשי. עם כל הכבוד לרגשות, מוטב לכם להפעיל גם את ההיגיון והחשיבה השקולה כדי שלא לעשות טעויות רבות מדי.

בתולה

בסך הכל עוברים עליכם ימים טובים, וגם יום זה אינו שונה. למרות עליות ומורדות ביחסים האישיים, הרי שאתם שלמים עם מה שקורה. היום אתם צפויים להשתתף באירוע שיענה על כל הציפיות.

מאזניים

חברים מציעים לכם בילוי משותף אבל אתם מתלבטים. הזכירו לעצמכם שזה עניין של טעם אישי, וזכותכם לא להשתתף באירועים חברתיים שאינם עולים בקנה אחד עם תחומי העניין שלכם.

עקרב

היכרות חדשה ומרגשת מעלה לכם את מצב הרוח. מצד שני, האכזבות הרבות שהיו לכם בעבר תחום הרגשי, גורמות לכם התכנסות פנימית למצב של תוקפנות ורגישות יתר. תנאים אלה מפריעים לספונטניות הנחוצה.

קשת

יום חביב למדי. הכל מתנהל בעצלתיים ואתם לא כל כך מבינים לאן כולם רצים. מצב הרוח חולמני במקצת ובעצם אתם די מרחפים. נסו לבלות כמה שיותר בבית. יום מתאים לארוחה רומנטית ולשיפור הקשר הזוגי.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel